GÖZÜ KAPALI SİPARİŞ! (KUZU KELLE YEDİK)

  • Tarixində dərc edildi Ay əvvəl

    Şahangiller

    Müddəti: 16:46

    Merhaba sevgili Şahangiller izleyicileri. Bugün en sevdiğiniz konseptlerden biri olan gözümüz kapalı sipariş verdik. Bakalım ne geldi. Gerçi başlıkta kuzu kelleyi gördünüz ama daha neler var neler. İyi seyirler :)
    🔹SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ;
    🔹BİLEMEZSEN ÖLERSİN! (AZ DAHA YÜZÜMÜZ YANIYORDU)
    azfun.info/first/vKnNqbaznMXPjNw/video
    🔹HAYATIMIZIN EN KÖTÜ 6 DAKİKASI!
    azfun.info/first/y4O027ylr6PRj50/video
    🔹BASTIR ŞEF! ŞAHANGİLLER VS KAFA KAFAYA
    azfun.info/first/2Hep1MRrfrfTlZ0/video
    🔹AİLECE BRAWL STARS OYNADIK! BRAWL PASS HEDİYELİ
    azfun.info/first/zJK7uKeGoq62g7Y/video
    🔹LÜKS YATTA EVLİLİK YILDÖNÜMÜ! (Sürpriz Sonlu)
    azfun.info/first/0ICjzr-agqmmp5k/video

Şahangiller
Şahangiller

Kuzu kelle yediniz mi daha önce?

Ay əvvəl
Nazile Demirezen
Nazile Demirezen

Yedim ama bilmeden yedim

3 gün əvvəl
Mürsel Yavuz
Mürsel Yavuz

Asla :(

6 gün əvvəl
『TR 』GHOST ツ Pwwk
『TR 』GHOST ツ Pwwk

@Musab Arslan istiyonmu

14 gün əvvəl
『TR 』GHOST ツ Pwwk
『TR 』GHOST ツ Pwwk

@Ç. Ü. bokta yicenmi?

14 gün əvvəl
Musab Arslan
Musab Arslan

『TR 』GHOST ツ Pwwk tmm abicigim

14 gün əvvəl
Özgür karakus
Özgür karakus

Berlinden selam NE MUTLU TÜRKUM DIYNE ONDAN LIKE

11 saat əvvəl
Mustafa Şen
Mustafa Şen

Video çok kötü

Gün əvvəl
SELCAN KARA
SELCAN KARA

Hani sarımsak yemiyordun abi noldu 😂😂😂

6 gün əvvəl
MCihan GÖKKUŞ
MCihan GÖKKUŞ

50b like

9 gün əvvəl
tepki var burada yorumlar
tepki var burada yorumlar

Sanki geldide

10 gün əvvəl
E L d a n i z
E L d a n i z

Burcunuz ne Maşallah🤩

11 gün əvvəl
Eliff ikbal
Eliff ikbal

Gönül abla yengeç Emrah abi oğlak

10 gün əvvəl
Zeynep Su
Zeynep Su

Gönül abla çocuk gibi oldu ya

11 gün əvvəl
eyüb&emir demirtaş
eyüb&emir demirtaş

karnım ağrdı gülmekten gönül ablaaa harikasin yaaa

14 gün əvvəl
casper casper
casper casper

bu saatte yemek sepetinde kelle aradım ve bulamadımmmmmmmmm

16 gün əvvəl
Ahmet Küçükharmanci
Ahmet Küçükharmanci

Nusrette etleri götürürken çok para demiyordunuz Gönül hanım 🙄😂😂

16 gün əvvəl
Almina Almina
Almina Almina

Offff 2hafta gecmis

18 gün əvvəl
Almina Almina
Almina Almina

Şakaaa

18 gün əvvəl
Ali Karaca
Ali Karaca

Gönül abla kendin söyledin ya Yemen lazım.

20 gün əvvəl
Onder Çinar
Onder Çinar

Abi işkembe çorbası icilmezmi sen gönül ablaya hicmi icirmedin abi işkembe favorimdir abi

20 gün əvvəl
kjc mhc
kjc mhc

Misafirlere bye bye yap 😂😂🤣🤣

20 gün əvvəl
Hayrettin Aktosun
Hayrettin Aktosun

Gonul ablada hic bir seyi yemiyo

20 gün əvvəl
Elif Mudak
Elif Mudak

Emrah abi sarımsak seviyor muydu ?

20 gün əvvəl
Buse Kurtel
Buse Kurtel

1 hafta gelmiş ama 50.000 like gelmemiş

22 gün əvvəl
Berat Pehlivan
Berat Pehlivan

50.000 olmadi yaaaa

22 gün əvvəl
djdjdjdj iddjdj
djdjdjdj iddjdj

Ama emrah abi pişmiş kellede gerçekten gönül albaya en yağlı yerini verdi bana öyle geldi

23 gün əvvəl
Ilhan koz Koz
Ilhan koz Koz

Abi biz angara bebesiyiz işkembe yenmez mi be 🙏🙏♥️

24 gün əvvəl
sude şalış
sude şalış

Parça et yemeyenler +1

24 gün əvvəl
Gevrek Bey
Gevrek Bey

7:41

24 gün əvvəl
Efe Dolcel
Efe Dolcel

8:25 çarpılma mod10

24 gün əvvəl
Yaşar TÜRK
Yaşar TÜRK

Holoskooo😂

24 gün əvvəl
Mücahit Alaylı
Mücahit Alaylı

AYYYYYY KUZU KELLE DEĞİNCE MİDEM BULANIYOR

25 gün əvvəl
Fevzi Mert
Fevzi Mert

Abi Sizi Zarar Sokmamak İçin 50bin Like atmamışız :DD

26 gün əvvəl
Berkun Meral
Berkun Meral

Bu kuzu kelle dedikten sonraki gülüş 😀😀😀

26 gün əvvəl
Admin :D
Admin :D

Şakamı yersen like atacaksın söz mü? Hadi başlayalım :) Aşağıya in ⤵ Biraz dahaaa⤵⤵ Hadi az kaldı tamam ⤵⤵ Çokk az kaldııı ⤵⤵⤵ Devamını oku

26 gün əvvəl
Tam da Bizlik
Tam da Bizlik

merhaba. youtube'a 3-4 aydır başladım. Daha çok eğlence ve sanat videoları çekiyorum. Destek olmak ister misiniz? 💗💗💗

26 gün əvvəl
Tam da Bizlik
Tam da Bizlik

merhaba. youtube'a 3-4 aydır başladım. Daha çok eğlence ve sanat videoları çekiyorum. Destek olmak ister misiniz? 💗💗💗

26 gün əvvəl
pro oyuncu
pro oyuncu

Ben yedim

26 gün əvvəl
Belinay Polat•
Belinay Polat•

50k like gelmemiş ama yinede olsun öyle bir video

26 gün əvvəl
Elif Uzunçakmak
Elif Uzunçakmak

Gönül abla cırcırella dedi ya bende sinsirella dedim Şu an gül gül ölüyom

27 gün əvvəl
Usad 28
Usad 28

Gönül ablada hiç bizim isteklerimşzi takmıyo 😡😡😡😬😬😬😠😠😠

27 gün əvvəl
ES painting world TR
ES painting world TR

Altın kaplama ett. 1 hafta oldu

27 gün əvvəl
jeon kookie
jeon kookie

1:00 gönül abla için like atmıyorum djskdhkshdkhdkdhdhex

27 gün əvvəl
Ahmet A
Ahmet A

Sizi çok seviyorum ❤️❤️ atarmısınız

27 gün əvvəl
Mehemmed Xelilli
Mehemmed Xelilli

Abi 6ci gun oldu ama 30bin like geldi, ama ben cok istiyordum sene altin kaplama yapasin😔😔😔

27 gün əvvəl
Ayşe Işık
Ayşe Işık

Çok güldüm 😂

28 gün əvvəl
İbrahim Işık
İbrahim Işık

Bende

28 gün əvvəl
Emine Melek Demir
Emine Melek Demir

Hepiniz çok güzelsiniz

28 gün əvvəl
Yusuf Eren Yılmazel
Yusuf Eren Yılmazel

Arkadaşlar lütfen kötü yorum yapmayın ya adam elinden gelenin en kötüsünü yapmış

28 gün əvvəl
HAMİDE ELİF ŞAHİN
HAMİDE ELİF ŞAHİN

Kombin chelenge yapın

28 gün əvvəl
Qarabag Azerbaycandır!
Qarabag Azerbaycandır!

50 bin beyeni

28 gün əvvəl
ilayda demir
ilayda demir

Abi tik tok akımları deneyin nolur yada tik tok mutfak hileleri💙

29 gün əvvəl
Black
Black

Gonul abla hamile mi

29 gün əvvəl
Ayşenur Şahin
Ayşenur Şahin

500 TL cepte 😁😁

29 gün əvvəl
Asude Kaya
Asude Kaya

2:01 🤣😂🤣😂🤣😂

29 gün əvvəl
Osman Can42
Osman Can42

Haydi bastırın beğeniye 👍🏻 altın kaplama et gelsin

29 gün əvvəl
Yagmur Ozdemir
Yagmur Ozdemir

Cok harika ama nasil demiyelim yaoin diye

29 gün əvvəl
sunshine ajans
sunshine ajans

Evde cipsli pizza tarifi denemenizi istiyoruzz😁

29 gün əvvəl
Elif Özdemir
Elif Özdemir

ELİF🤩🤩☺😚😊💑🤴👸👳‍♂️🧕👰🤰🎅🎅🤶🤶🖐✋👌👍✊👊👏✍🙏💋💘❤💓💕💖💖💗💚💛🧡💜💜🖤🖤🖤💝💝💞💞💟💟❣💌💌💤💤💢💢💢

29 gün əvvəl
BS EMRULLAH
BS EMRULLAH

Aşkım ellerin kokuyor -hı, ohhh

29 gün əvvəl
Muhammed ali Sevim
Muhammed ali Sevim

Abi siz çok iyisiniz bütün videolarinizi severek izliyorum luffen devami gelsin

Ay əvvəl
Sedef Sedef
Sedef Sedef

Şansa bakin .kelle paça .ben çok severim 😄😄😄

Ay əvvəl
GENÇ OYUNCU
GENÇ OYUNCU

@sahangiller abi lütfen Gönül abla ile kraliçe köle çekin +1❤️

Ay əvvəl
Ahmet özçelik
Ahmet özçelik

2 gün sonra tiktokda remix hali çıkar

Ay əvvəl
Samet Kryn
Samet Kryn

Gönül abla mükemmel bı tepkileri var

Ay əvvəl
Samet Kryn
Samet Kryn

Ya abi montajlar muhteşem mükemmel yav maşallah çok iyi bir ailesiniz

Ay əvvəl
Arda Hayrat
Arda Hayrat

Kuzu kelle paça yedim çok güzel

Ay əvvəl
Zümra Kaya
Zümra Kaya

Ay ablam kıyamam sana ya nasi kötü oldu😕💖💖💖💖

Ay əvvəl
YUSUF BABA
YUSUF BABA

Ben olsam yorumları kapatırım👇👍

Ay əvvəl
Emir Baş
Emir Baş

Hadi 50 k like

Ay əvvəl
Pitbul Ozi
Pitbul Ozi

Kanalinizi beğenerek izliyoruz,Tam bir aile kanali harikasiniz

Ay əvvəl
Azra Taşkın
Azra Taşkın

Hadi 50 like yapalım (beğeninde üstde kalsın)

Ay əvvəl
Pelin Tekin
Pelin Tekin

Çabuk 50.000 like atıyorsunuz yani elli bin like emrah abiyi duydunuz

Ay əvvəl
Mesgen Yusupov
Mesgen Yusupov

Bu sefer Gönül abla cimri çıktı

Ay əvvəl
Ömer Faruk Korkmaz
Ömer Faruk Korkmaz

Hemde asıl ğ

Ay əvvəl
buket 316 tiktok
buket 316 tiktok

Örgüt kuruyom gençler emrah abiye 50b like🤣❤️

Ay əvvəl
Nur_alev. 21
Nur_alev. 21

Gönül ablanın=Ben yiyemiyorum annecim çok faydalı demesi ve Özgür efenin inanmamasi😂😂😂

Ay əvvəl
Hyry ABBASİOĞLU
Hyry ABBASİOĞLU

Bizde 👰 Kaynana Atışması istiyoruz ilk günkü Gibi ilk tanisildigi gibi

Ay əvvəl
Gonxhe Gashi
Gonxhe Gashi

Seni o kadar iyi anliyotum gonül abla😍

Ay əvvəl
Ebrar Arslan
Ebrar Arslan

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💛💚💛💚💛💚💚💚seviyorum

Ay əvvəl
Emir pro
Emir pro

Sus lan pc

Ay əvvəl
Yunusemre Özçelik
Yunusemre Özçelik

korumacı anne benım annnemde boyle

Ay əvvəl
Arzu Ulusoy
Arzu Ulusoy

Vd

Ay əvvəl
Alya Nida
Alya Nida

3 günde 28 bin izlenme

Ay əvvəl
Zeyneb Velizade
Zeyneb Velizade

👍

Ay əvvəl
Hakan Arslan
Hakan Arslan

La beğenin 50 bin yapalım videoyu

Ay əvvəl
Hakan akgün
Hakan akgün

saruhan tuzlaması ile aşk yaşayan emrah abi 😅😅😅😅

Ay əvvəl
Hakan akgün
Hakan akgün

çıldıran gönül abla 😅😅😅😅

Ay əvvəl
Erkan yaprak
Erkan yaprak

Ali sevilmezmi hey dost deli misin sen diyeceğine ne diyorsun abi 😄😄

Ay əvvəl
Ceylin Köylüoğlu
Ceylin Köylüoğlu

Abi merhaba

Ay əvvəl
Ayşe Akgül
Ayşe Akgül

Size Anıl Can yazarı tavsiye ediyorum nolur abone olun🤗🤔☺️

Ay əvvəl
Elif Demir
Elif Demir

Gönül ablaaa gülmekten yerlere yattım yaa 😂😂😂harikasın ajahaha

Ay əvvəl
Salime Pınarbaşı
Salime Pınarbaşı

Abi evde Sivas köfte yaparmısınız

Ay əvvəl
Arya Sakcı
Arya Sakcı

Sizi çok seviyorum ❤💜💙 Nolur kalp atınn

Ay əvvəl
Ahmet Karakus
Ahmet Karakus

Emrah abi sarımsak sevmiyorum diyodu

Ay əvvəl
Yasemin Bakir
Yasemin Bakir

Ben çok seviyom abi kelle paça çorbası hafta bir içerim sarımsaklı 👍

Ay əvvəl
sudenur özcan
sudenur özcan

inşallah 50.000 like gelir.

Ay əvvəl
Ahmet Karakus
Ahmet Karakus

Tik tok hayat hileleri çekin

Ay əvvəl
Anmet Buğra Şahin
Anmet Buğra Şahin

Efe'ye tatlı vermiyecekler sanıp üzülmüştüm 😔 . Ama dedimki Şahangiller böyle bişey yapmaz . Zaten verdiler 🤣🤣

Ay əvvəl
Çifte Kavrulmuş
Çifte Kavrulmuş

Abone olur musunuz😇

Ay əvvəl
Emirhan Kaya
Emirhan Kaya

Abi özgür efe çok tatlı allah bağışlasın

Ay əvvəl
OYUN VAR
OYUN VAR

7:38 tuzlamayı görünce

Ay əvvəl
Doğa Öztürk
Doğa Öztürk

Böyle tek yemem ama kelle paça aşığıyım

Ay əvvəl
Gonca Taylan
Gonca Taylan

Kelleye işkembeye vs sakatat demeseniz adını desenız sakatat denınce pislik bise gibi oluyor

Ay əvvəl
Burak Faruk Şahin
Burak Faruk Şahin

Et dediğin en son gördüğümde 20 30 tlydi. Altın kaplama et diyince fiyatı 900 tl oluyor. Zaten

Ay əvvəl
DOĞAYI KİRLETME İNSAN OĞLU YARINLAR İÇİN
DOĞAYI KİRLETME İNSAN OĞLU YARINLAR İÇİN

CZN BURAĞA GİDİN +1

Ay əvvəl

İrəli

Kırmızı Oda | 12. Bölüm | "HAYATA DÖN"

2:37:20

Çocukluk 8. Bölüm

1:39:04

Çocukluk 8. Bölüm

Çocukluk

Baxış 266K

Gözü Kapalı Market Alışverişi (Cezalı)

19:41

24 SAAT ARABADA YAŞAMAK! (1000 TL ÖDÜLLÜ)

26:49

HAYATIMIZIN EN KÖTÜ 6 DAKİKASI!

19:26

GÖZÜMÜZ KAPALI SİPARİŞ VERDİK!

16:28

Kırmızı Oda | 12. Bölüm | "HAYATA DÖN"

2:37:20

Çocukluk 8. Bölüm

1:39:04

Çocukluk 8. Bölüm

Çocukluk

Baxış 266K

Kelbecerin Qarlı Dağlarından İgidlerin Salamı Var

0:29

Ofise 24 Saat Boyunca Şaka Yaptım !

18:24

Ofise 24 Saat Boyunca Şaka Yaptım !

Betül Çakmak

Baxış 1,2M

Maria ile Mustafa 12. Bölüm

2:45:14

Maria ile Mustafa 12. Bölüm

Maria ile Mustafa

Baxış 404K

Kafandakini Ye!

23:00

Kafandakini Ye!

YAPYAP

Baxış 241K

MARKETTEN KOVULDUM AMA PES ETMEDİM!

42:29

MARKETTEN KOVULDUM AMA PES ETMEDİM!

Kerimcan Durmaz

Baxış 423K