KİMLE NEDEN MAHKEMELİK OLDUK?

  • Tarixində dərc edildi Il əvvəl

    Şahangiller

    Müddəti: 13:34

    Merhaba arkadaşlar daha önce bahsetmediğimiz bir olaydan bahsedeceğiz. Trajikomik ama sizi bilgilendiren bir eğitim videosu olacak. Bu videodan sonra yazışmalarınıza daha fazla dikkat edeceksiniz. İyi seyirler :)
    SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ;
    ➤Gözü Kapalı Market Alışverişi #2 (Cezalı)
    azfun.info/first/yqinxd2pfZbQnao/video
    ➤Soğan Halkası Nasıl Yapılır? evdeyap
    azfun.info/first/q5qTz99wgc3MrbY/video
    ➤Özgür Efe'nin Kumbarasını Patlattık! Sürpriz Sonlu!!
    azfun.info/first/l4qjuJihjsWbjtQ/video
    ➤AÇILIŞTA İZDİHAM! ŞAHANGİLLER KOKOREÇ
    azfun.info/first/rYXOzKaviduZbsg/video
    ➤KOKOREÇ DÜKKANI AÇIYORUZ!
    azfun.info/first/zZysuJixntDPe8g/video
    ➤Gözü Kapalı Market Alışverişi (Cezalı)
    azfun.info/first/tKmym9-zrpPcpa4/video
    ➤Bizi yakından takip etmek için inceleyebilirsiniz!
    Facebook : goo.gl/VNmW8B
    Instagram : goo.gl/CKmcCN
    Şahangiller Twitter : goo.gl/wd5j41
    Emrah Şahan Twitter : goo.gl/wtgIBt
    Gönül Şahan Twitter : goo.gl/RWzbTe

Şahangiller
Şahangiller

Bu olayı iyice dinleyin ve arkadaşlarınızla da paylaşın. Hepimizi ilgilendiren ciddi bir konu çünkü ❤️

Il əvvəl
Özlem Temel
Özlem Temel

Hep iyi niyetlilikten iyi kötü aradasın varsa tanıyosun iste fazla gunenmiceksin hatdinden fazla deyer vermiceksin sonunda

6 ay əvvəl
Selman Gedik
Selman Gedik

Uzlaştırma 😛

6 ay əvvəl
Abdurrahman Tuncer
Abdurrahman Tuncer

Siz insanlara geri zekalı salak mal dediğiniz için üzülüp kendinize döneceğinize hala yaptığınız hatadan bir haber sadece karşıda suç buluyosunuz bizi neden mahkemeye verdi diye biraz empati yapın ve söylediğimix söz gerçekten karşı tarafa dokunmuş olabilirmi diye düşünün empati yapın heeep ama hep siz haklı olmaktan vazgeçin yargı bile haksız olduğunuza karar vermişken sosyal medyada günah çıkarmayın bu yorumuda okuyup sinirleniceksiniz ama zorunuza gitsin diye yazmıyotum biraz karşı tarafıda düşünün diye yazıyorum bi insan tutup size arkadaşınız dahi olsa sen bu kafayla nasıl fenomen oldun dese üzülmezmisin bide adamın ustası olduğu işede hakaret yani

6 ay əvvəl
doruk ayça
doruk ayça

Delimine

7 ay əvvəl
Cemre Başkaya
Cemre Başkaya

Delimine mi?

7 ay əvvəl
İlknur Efe
İlknur Efe

Abi ben da çocum ben hiç kifir etmem

Ay əvvəl
İlknur Efe
İlknur Efe

Geçmiş ol sun

Ay əvvəl
Bero &
Bero &

acayip saçma bir mahkeme bence bide yani en yakin arkadış

4 ay əvvəl
Emrah Aykanat
Emrah Aykanat

Adaş sen zaten mahkemelere gitmiyerek davayı kendi aleyhine hazırlamışsın sen avukatında iyi degilmişki cok biliyomus gibi uzlaştırmamıs kazanırız bende para alırım diye bence mahkemelere gitseydin hakim bu kadar ceza vermezdi

4 ay əvvəl
Ati Ne
Ati Ne

1:7

4 ay əvvəl
Ben Arda
Ben Arda

Delimine mi acaba?

5 ay əvvəl
ecemnaz bahcelı
ecemnaz bahcelı

Sisi sevıyorum

5 ay əvvəl
Pubg kralı
Pubg kralı

Youtuber mi acaba

5 ay əvvəl
MEDET TV
MEDET TV

sayfamıza abone olup desteklerinizi eksik etmeyin arkadaşlar https://www.youtube.com/channel/UC2VBKSEapB9baqkuxmp6zuQ?view_as=subscriber

6 ay əvvəl
İsa Efendi
İsa Efendi

Ne biçim gerizakalıymış ya,arkadaşla bile rahat olamıyosan yandın ki zaten,hayattan ne anlicem

6 ay əvvəl
Yusuf Avcı
Yusuf Avcı

Abi AffetDe Zengin Olsam Seni Şikayet Ederim Sırf Sizle Buluşmak İÇİN :(❤️ Sonrada Şikayetimi Geri Çekerim :) oku be lütfen :( :( :(

6 ay əvvəl
Firet Kaya
Firet Kaya

Emrah süper giyiniyor allah var harikasın kardeşim......

6 ay əvvəl
elchin talibov
elchin talibov

Abi ksurua bakma oseni sada eden shikayet eden arkadash var ya salak veya gerizekali soz e mal sozne göre seni shikayet edibse ONUN TAAA AMINA KOYUM abla ksura bakmasin kufur etiyim icin cuku benide oyle shikayet etiler amma Allahin izniyle ben mahkamayo kazadim benim olay Almanyada oldu senin kimi gözel insani shikayet etmekmi olar ya onun taaa AMNA KOYUM YA EYER OO ADAM BURAS I OKUYURSA IYI OKUSUN SIKIRSEN GELSIN BENIDE SHIKAYET ESIN ONU TA AMI A KOYUM

6 ay əvvəl
Hüsne vidinli
Hüsne vidinli

😍

6 ay əvvəl
KaHin iddiacı
KaHin iddiacı

abi 4000 nedir size göre sakız parası niyetine vereydin sadaka olrak :D

6 ay əvvəl
Semanur Kanoğlu
Semanur Kanoğlu

♡♡

6 ay əvvəl
Veli ACAR
Veli ACAR

Her aksilik beni buluyo sanıyordum

6 ay əvvəl
Cancan ekn
Cancan ekn

Bence yalan hepsi yalan bide iyi arkadaşıymış yani demek istiyorki videyolarda falan küfredmeyin bize

6 ay əvvəl
Cancan ekn
Cancan ekn

Yav bu yavşak banada dava açsın bak ben yavşak diyom

6 ay əvvəl
Erhan Arat
Erhan Arat

Sonuçta ne olursa olsun 40 yıllık arkadaşında olsa aşağlıcı onur kırıcı rencide edici kelime kullanmak hoş değil heleki böyle topluluk gurup yani başka insanların gördüğü bir yerde ters tepki verebilir heran ne demiş üstadlar BIYIK BÜKÜLE BÜKÜLE KAYTAN İNSAN SEVİLE SEVİLE ŞEYTAN OLUR .. saygılar iyi geceler

7 ay əvvəl
CAN ÖZTÜRK
CAN ÖZTÜRK

Merhaba size ulaşmam gerek

7 ay əvvəl
Artunç Turuş
Artunç Turuş

Ya on numara insansınız siz boşboş işler yapıyolar gözleri varmış abi demek ki

7 ay əvvəl
Artunç Turuş
Artunç Turuş

Ben harbiden sonradan keşfettim sizi ama severek iziyorum yani bunun yerinizde gözü olmaktan başka bişey değil

7 ay əvvəl
ayşe ve Zeynep'in macerasi
ayşe ve Zeynep'in macerasi

Nekadar sene olmuş😉😉

7 ay əvvəl
Arda Sun
Arda Sun

Kim o haysiyetsiz

7 ay əvvəl
Necmettin Ateş
Necmettin Ateş

Bu arkadaşınız yorumdakileride mahkemeye vermesin 😂😂

7 ay əvvəl
Emre Atasay
Emre Atasay

Allah size sabır versin abi 😀🖐

7 ay əvvəl
ŞAKİR Berk Bayburt
ŞAKİR Berk Bayburt

12:04 küçücük çocuğu neden tehdit ve hakaret eder ki insan .

7 ay əvvəl
um turco na africa
um turco na africa

.

7 ay əvvəl
Onurefe Yıldız
Onurefe Yıldız

Çok tatlısınız size nasıl kıydılar ya abi 😂😂❤

7 ay əvvəl
Arda Özkan
Arda Özkan

Öğretici bir video olmuş 😊

7 ay əvvəl
Leyla Ahmet özen
Leyla Ahmet özen

❤️

7 ay əvvəl
humeyra Çelik
humeyra Çelik

Vay be çok şaşırdım iyiki uyardiniz

8 ay əvvəl
Sevda Quliyeva
Sevda Quliyeva

Abi bu sefetlrde, hayvana eziyyet etdi diyip mahkemeye verecekler😁

9 ay əvvəl
selin boran
selin boran

Çok fena kazık yedimmm ben de abi Allah’a havale ediyorum

9 ay əvvəl
serdar eroglu
serdar eroglu

Anladiginiz iyi olmus. Sizin icin haklisiniz diyemem olayi sizden dinledik.karsi taraf ne diyecek acaba???

9 ay əvvəl
Vereqe Ehedzade
Vereqe Ehedzade

Dinoya küfür etdi Hakim bey

9 ay əvvəl
Olcay Kahraman
Olcay Kahraman

Abi 4 5 bin lira yatiracağina zaten 1 yil altinda yatar cezasi cıkarsa 2gece 3 gün yatip çıkıyorsun

10 ay əvvəl
Umutcan Karamann
Umutcan Karamann

Abi bu videoyu iyiki çekmişsiniz ben şunu anladım arkadaşını dost bilerek şaka amacıyla argo kelime kullanmıyacaksın size çok teşekkür ediyorum abicim ve ablacım sizi çook ama çok seviyorum

10 ay əvvəl
Nisa ESER
Nisa ESER

Emrah abi konuşurken gönül abla öyle güzel bakıyo ki yıllar geçmesine rağmen böyle güzel sevebiliyolar birbirlerini umarım bana da nasip olur böyle güzel eğlencelı bir aile

10 ay əvvəl
Ercan Bezzaz
Ercan Bezzaz

SELAM.daha önce sizi izliyordum ama şimdilerde videoların hepsini izliyorum..harikasınız...

10 ay əvvəl
Maskeli Adam
Maskeli Adam

bizim konuşdukalrımız argonun 10 kat ilersinide

10 ay əvvəl
Zeynep Demiröz
Zeynep Demiröz

Abla tiktok hesabıma bakarsanız beni mutlu edersiniz❤❤

11 ay əvvəl
Melis Doğrukan
Melis Doğrukan

"demekki küfür edeni çokmuş"😎

Il əvvəl
Tug Ba
Tug Ba

Czn burak mı ?😀

Il əvvəl
Gülen suratlar
Gülen suratlar

Deli mi ne çünkü emrah abi instagramda bir soru gelmekti 1 mlyn olunca ne yapıcaksın diye soru geldi oda deli mi ne hakkında çok büyük bir şey açıkliyicam dedi

Il əvvəl
hakan sevinc
hakan sevinc

Bu nasıl.bir basitlikdir yazık

Il əvvəl
Zeynep Ercan
Zeynep Ercan

Delime ne deki çocuk mu bunu size yapan ya?

Il əvvəl
Yesim Turkay
Yesim Turkay

Vuayanasını. Beni hep mahkemeye verirler o zaman ya :D

Il əvvəl
SAINA GH
SAINA GH

Ooooooha diyorum başkada bir şey demiyorum

Il əvvəl
Hasan Baran
Hasan Baran

Ben arkadaşlarımla Whatsapp Konuşmaları Üstüne Birbimize Dava açarsak Bizi Müebbete Bağlarlar o Derece😂

Il əvvəl
sümeyya özsavcı
sümeyya özsavcı

Nolmus bir anlatirmiisinz

Il əvvəl
Tuğberkk
Tuğberkk

O arkadaş değilmiş ki zaten o sıfatı haketmiyor fırsat yakaladığını zanneden maaaalll... Ne insanlar var ya Allah'ım bunu da mı duyacaktik. O mala soyleyin de Adana ya gelsin bi tanışmak istiyorum yigidoyla

Il əvvəl
Ayşegül Akbaş
Ayşegül Akbaş

0:02 bırak lan beniiii

Il əvvəl
Caner Telli
Caner Telli

Abi adli siciline işlenmiştir o kötü ya

Il əvvəl
Yaren Yıldız
Yaren Yıldız

Sizi çok seviyoruz abla

Il əvvəl
Derya Kaya
Derya Kaya

Geçmiş olsun çok üzücü bir durum heleki yakın bir arkadaştan ne günlere kaldık bi yandan da iyi olmuş böyle insanları hayatınızdan çıkarmanız için başka türlü zararda verebilirdi...

Il əvvəl
Nazmiye Sarıtaş
Nazmiye Sarıtaş

İlginç gerçekten yani arkadaş dost Muş valla kimseye güven kalmadı şakayla karışık söylüyoruz dostumuza da bize söylüyor kimseyi tanıyorum demiyecegiz benim aldığım ders

Il əvvəl
Beyzam Alparslanim
Beyzam Alparslanim

Adam mahkemelerlen para kazaniyor demekki yazik ne kadar düsdüyse

Il əvvəl
İnternetteki İnsan
İnternetteki İnsan

Öncelikle bilgilendirmeler için teşekkürler ve geçmiş olsun.. Bu konuda bir kaç bir şey de ben söylemek isterim klavye delikanlıları çoğalalı böyle durumlar çok yaşanmakta.. Bu yüzden belirtmek istediğim Hakaret davalarında ücret yatırmanıza gerek yoktur.. En yakın kolluk kuvvetine veya Savcılığa gidip şikayette bulanabilirsiniz. İkincisi uzlaştırma keşke kabul etseydiniz bu konuda sizi yanlış yönlendirmişler şöyleki aynı paranın fazlasını verdiniz fakat parada ziyade eğer ertelenmemişse cezanız sabıkanıza işlemiş oldu.. Bu yüzden buradan okuyan varsa uzlaşma talepleri makulse bunu değerlendirmeden karar vermeyiniz ve video da denildiği gibi arkadaşınız da olsa günün sizlere neler getireceğini bilemezsiniz dikkatli olmakta yarar var.. Tekrardan geçmiş olsun..

Il əvvəl
tamer turalı
tamer turalı

Videolara alt yazı koyar mısınız

Il əvvəl
Esra Battal
Esra Battal

İlkermi bu kişi 🤔

Il əvvəl
Önder Şengöz
Önder Şengöz

Ne sacma dava la (: sjjsjs abi dostunu iyi sec ya

Il əvvəl
Batuhan Akın
Batuhan Akın

vay amk sizin gibi insanlara yapılırmı be abi onun ben geçmişini seveyim

Il əvvəl
Ahmet Akdogan
Ahmet Akdogan

bence ismini soylemeniz lazımdı rezil olsun it

Il əvvəl
Yeliz ÖZARSLAN
Yeliz ÖZARSLAN

Abovvv 😁😁 kankamla yazışmalarım ortaya çıksa kesin müebbet yerim😂oda aynı şekilde tabi herşey karşılıklı 😂

Il əvvəl
Berna
Berna

Saten dost dedigin kisiden korkcan benim basimada geldi yüzüne gülüp arkandan kuyunu kazan sahtekar arkadaslik. Fesat kiskanc insanlar ne cok var🤣

Il əvvəl
Leyla
Leyla

Iyi de arabulucuyu kabul etseydin daha uygun olurmuş avukata inanmışın yine kazık yemişin 🤷‍♀️🤷‍♀️😁

Il əvvəl
Tulay Ozan
Tulay Ozan

Deli’nin teki anladık biz 😂

Il əvvəl
Seda Çepni
Seda Çepni

Yani bu devirde kim doğru düzgün konuşmuş gerçekten arkdasınız aklı degnesinde sorun olabilir neden mi Dostlugun ne olduğunu bilmiyor bilseymiş sizin gibi dostlar abi abla olması ne bilim Çok Çok güzel bişey yani Rabbim siizn hibi dostlar abi abla nasip etsin herkese sıkmayın canınızı rabbimden gelen birşey elbet kervan döner( sözü tam hatirlamiyom 🤣🙈) siizn elinize düşer Allaha emanetsiniz 🙏🙏

Il əvvəl
Fahrettin Uygur
Fahrettin Uygur

Ne acayip insanlar var yahu. Valla o gerizekalidan nefret ettim. Gelsin banada dava açsın amk

Il əvvəl
gümüs salih
gümüs salih

Emrah sen bu video sayesinde kaç para Kazandin ondan söz et !!! Herşeyiniz para pul maddiyat olmuş .Yakin arkadaşin bile seni kullanıyorsa demekki sende bi yamukluk var

Il əvvəl
SELCAN KARA
SELCAN KARA

Cok seviyorum sizi sizi ankarada görmek cok güzeldi burda gördüğünüz gibi aynı cok samimiler 😍😍😍😊❤

Il əvvəl
Sezer Avaz
Sezer Avaz

Ders verici bir durum teşekkürler şahangiller ailesi seviliyorsunuz 👏👏❤️😊

Il əvvəl
İbrahim Arslan
İbrahim Arslan

ARKADAŞLAR KİMİNLE SIKINTI YAŞADIĞINI BİLEN VARSA YAZSIN (+1 leyinde görünsün)

Il əvvəl
Melissa Sanane
Melissa Sanane

Saka gibi ya😂

Il əvvəl
Gurbetci Kus
Gurbetci Kus

Bilgilendirdiginiz tsk

Il əvvəl
yusuf zelal
yusuf zelal

ahhhhh ahhhhh😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥

Il əvvəl
Emircan Uysal
Emircan Uysal

Fan 101 okey reklâmcilaru

Il əvvəl
Hakan Aksu
Hakan Aksu

Sizinkadar sahtekar insanlar görmedim sizde fun101 okey diye bir oyumda reklam oyunculuğu yaptınız size inandık indirdik kurduk oyun tamamen düzmece hile sahtelik dolu inşallah bu yaptığınız çoluk çocuğunuzdan çıkar sahtekarsınız

Il əvvəl
T R A S H 新 ドラゴン
T R A S H 新 ドラゴン

Bı an deli mi ne? Sandım kzmjsjjjsjhs

Il əvvəl
pınar kuruhan
pınar kuruhan

Ya baya baya fenomensiniz diye tazminat koparmak adına yapılmış bişey insanlar ne kadar aciz olmuş yazıklar olsun be

Il əvvəl
Spartan MYST
Spartan MYST

elinde sıktığın hayvana eziyet ve küfürden de mahkemelik olmayasın 😏

Il əvvəl
Betul Culha
Betul Culha

Banka hesabında ki açıklama da ederim nedir 🤣😂🤣🤣 allah mutlu etsin sizi bir ömür.

Il əvvəl
Muammer KULAKSIZOĞLU
Muammer KULAKSIZOĞLU

Adamın birinin 10bin borcu vardı. 3 yıl beni salladı. Aradım küfür ettim. Savcılığa gidip suç duyurusunda bulunmuş. Korkudan adamıda arayamıyorum. Üstüne üstelik suçlu oldum. Paramıda alamadım :) :) ama dışarda yakalarsam öpücem :)

Il əvvəl
Bora Bey
Bora Bey

Seviyorum sizi gerçekten harika insanlarsınız 😍

Il əvvəl
jone pull
jone pull

O size hiç mi kufur etmedi? Sizde onu verseydiniz

Il əvvəl
MTG TV - Melih Dalkılıç
MTG TV - Melih Dalkılıç

Emrah abi bende davacım senden kütahyaya gelmiyonuz 😁😁😁

Il əvvəl
sahte bisiklet gerçek at
sahte bisiklet gerçek at

Suç duyurusu için harca gerek yok.. Ceza davasında masraf olmaz.

Il əvvəl
Doffus Rick
Doffus Rick

YO İSTOSYON KESİLDİN YOO

Il əvvəl
SERDAR ÖZEN
SERDAR ÖZEN

Senden para koparmaya calısmıslar bariz

Il əvvəl
Yunus Atlas
Yunus Atlas

Bidaha 101 fun okey reklamı yapma seni skrim

Il əvvəl
Sermin Kahveci
Sermin Kahveci

Hani ev kiralikti ustalar duvari yapiyorlardi bende onlar la nasil olacak konusurken tel geldi dedin kiralik evin duvarini kiraci ustalarlami belirler oldu ne yalancisiniz be olum giden paraya ne uzulmusunuz guluyonuz ama vicut dilleri baska konusuyo yillar dir yapiyonuz sonuc kafa gidik

Il əvvəl
Ayça Veral
Ayça Veral

Harikasınız sizi çok seviyorum çok 🥰❤🌻🌷❤🥰🌷🌻🙏

Il əvvəl
ATAKAN kapıkıran
ATAKAN kapıkıran

Gerizekalıya gerizekalı demekte suç mu la?

Il əvvəl
ATAKAN kapıkıran
ATAKAN kapıkıran

Şunun için 4 duruşma yapan adalet sistemini nokta noktaaaaaaa. Taaaaaaaaaaaaaaaa

Il əvvəl
Yusuf Tasdemir
Yusuf Tasdemir

türk mahkemeleri neden bitmiyor...ciddi şeyleri kafaya takmıyorlar..

Il əvvəl
Özlem Mengü
Özlem Mengü

Çözemedim yani parayı verdiniz ama davacı ile hiç yüzleşemediniz mi ? Bir insan şakalaştığı arkadaşını niye dava eder ki çok saçma değil mi 😂 Hani niye uğraşmış bu kadar ya 😂

Il əvvəl
Merhaba Oyun Sevenler
Merhaba Oyun Sevenler

Abi aynı şey 11-12 gün önce benimde başıma geldi arkadaşım arasında ama biz mahkemelik değil müdürlük olduk.sjvghu

Il əvvəl
simge bulut
simge bulut

Kim olduğunu bilen ?

Il əvvəl

İrəli

İTİRAF EDİYORUZ!

13:56

İTİRAF EDİYORUZ!

Şahangiller

Baxış 87K

KÖTÜ YORUMLARI OKUYORUZ!

19:47

KÖTÜ YORUMLARI OKUYORUZ!

Şahangiller

Baxış 1,4M

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 172. Bölüm

2:26:31

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 172. Bölüm

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

Baxış 4,3M

Yasak Elma 86. Bölüm

2:0:40

Yasak Elma 86. Bölüm

Yasak Elma

Baxış 1,1M

GELİN KAYNANA ATIŞMALARI 11

10:27

GELİN KAYNANA ATIŞMALARI 11

Şahangiller

Baxış 2,3M

24 SAAT ARABADA YAŞAMAK! (1000 TL ÖDÜLLÜ)

26:49

WE MADE COTTON CANDY AT HOME!

14:22

WE MADE COTTON CANDY AT HOME!

Şahangiller

Baxış 2,6M

YENİ EVCİL HAYVANIMIZ DİNO

10:41

YENİ EVCİL HAYVANIMIZ DİNO

Şahangiller

Baxış 295K

ŞAHANGİLLER KOKOREÇ'İ NEDEN KAPATTIK!

11:35

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 172. Bölüm

2:26:31

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 172. Bölüm

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

Baxış 4,3M

Yasak Elma 86. Bölüm

2:0:40

Yasak Elma 86. Bölüm

Yasak Elma

Baxış 1,1M

Bir Qadın (186-cı bölüm)

39:32

Bir Qadın (186-cı bölüm)

ATV Cinema

Baxış 31K

Baraj 15. Bölüm

2:2:00

Baraj 15. Bölüm

Baraj

Baxış 162K

Ata Ocağı (645-ci Seriya)

42:16

Ata Ocağı (645-ci Seriya)

Xəzər Film

Baxış 35K