ŞIRDAN NASIL YAPILIR? w/ Şırdancı Mehmet #nasılyapılır

  • Tarixində dərc edildi Il əvvəl

    Şahangiller

    Müddəti: 45:14

    Merhaba sevgili Şahangiller izleyicileri. Yepyeni bir konseptle karşınızdayız. Nasıl yapıldığını merak ettiğiniz şeyleri yerinde inceleyeceğiz. Misal tencere nasıl yapılır? Makarna nasıl yapılır? Ham maddesinden başlayıp tüketiciye gidene kadarki haline kadar inceleyeceğiz. İlk videomuz şırdan. Bi sonraki nasıl yapılır videomuz bakalım ne olacak? İyi seyirler :)
    Şırdancı Mehmet;
    bit.ly/33ACkba
    SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ;
    ➤GEZELİM YİYELİM - TOKAT BÖLÜM8
    azfun.info/first/mX2X1LiNpdrEbr4/video
    ➤GEZELİM YİYELİM - ÇANAKKALE BÖLÜM7
    azfun.info/first/m6XKmc2KqqObkMw/video
    ➤GEZELİM YİYELİM - ARTVİN BÖLÜM6
    azfun.info/first/1WW3sdSwm8edfb4/video
    ➤TOPRAĞIN ALTINDA KABURGA PİŞİRDİK! w/ Lezzet Ormanda
    azfun.info/first/lorQsM-kZMG-l7Y/video
    ➤FERRARİ İLE EZ YA DA KAZAN! w/ Umut Aksakallı
    azfun.info/first/qomX27OmoJrKaK4/video
    ➤Özgür Efe'nin Kumbarasını Patlattık! Sürpriz Sonlu!!
    azfun.info/first/l4qjuJihjsWbjtQ/video
    ➤AÇILIŞTA İZDİHAM! ŞAHANGİLLER KOKOREÇ
    azfun.info/first/rYXOzKaviduZbsg/video
    ➤KOKOREÇ DÜKKANI AÇIYORUZ!
    azfun.info/first/zZysuJixntDPe8g/video
    ➤Gözü Kapalı Market Alışverişi (Cezalı)
    azfun.info/first/tKmym9-zrpPcpa4/video
    ➤Bizi yakından takip etmek için inceleyebilirsiniz!
    Facebook : goo.gl/VNmW8B
    Instagram : goo.gl/CKmcCN
    Şahangiller Twitter : goo.gl/wd5j41
    Emrah Şahan Twitter : goo.gl/wtgIBt
    Gönül Şahan Twitter : goo.gl/RWzbTe

Şahangiller
Şahangiller

Perşembe günü öyle bir video geliyoki efsaneler efsanesi! Tahmin edin perşembe videosu nedir?

Il əvvəl
oyuncu kanalı
oyuncu kanalı

Enes baturun fotoraf ı var

Ay əvvəl
Adil ibrahimli
Adil ibrahimli

Merhaba az önce (ilk defa ıstakoz yedik) videonuzu izledim bir yıl önce çekilmiş galiba kötü yorumlar vardı oradaki yorumlara cevabınız ne? Merak ettim

10 ay əvvəl
Selçuk GÜZELYURT
Selçuk GÜZELYURT

Tokattaydin antepemi gectiniz the baklava show

Il əvvəl
kubilay ÖZDEMİR
kubilay ÖZDEMİR

Reis sizin her videonuz efsane 😉❤

Il əvvəl
Enis Jajofski
Enis Jajofski

ay sizi yerim yaaaa❤❤

Il əvvəl
Serpil Guven
Serpil Guven

İnsanda şırdan olmaz Mehmet Usta. Geviş getiren hayvanların çok odalı midesi vardır. İşkembe, börkenek, kırkbayır ve şirden.

Gün əvvəl
Enes Bey
Enes Bey

Acım lan ac

3 gün əvvəl
Senem ck
Senem ck

34:23 de çocuğun Davut diyişi SEVİLİYORSUNUZ ŞAHAN GİLLER🤗

11 gün əvvəl
Alexandra Çiftçi
Alexandra Çiftçi

Mehmet abi: Şu an Zavallı Hayvan işkence çekiyor. Gönül Abla : 😄😅😆🤣😄😂 Ben (alexandra) : 😂🤣😁😆😅🥴🤡

11 gün əvvəl
Elif Daş
Elif Daş

@Alexandra Çiftçi tamam

11 gün əvvəl
Alexandra Çiftçi
Alexandra Çiftçi

@Elif Daş baştan sona kadar izle görürsün zaten

11 gün əvvəl
Elif Daş
Elif Daş

Hangi saniyede

11 gün əvvəl
muhammet bademkıran
muhammet bademkıran

33:54 baktı karısı başı yiyecek kendisi atlıyo

13 gün əvvəl
KAAN YÜSEN
KAAN YÜSEN

♥️♥️♥️

13 gün əvvəl
isimsiz isimciler
isimsiz isimciler

Abi evlimisiniz

15 gün əvvəl
Yaşar bolat
Yaşar bolat

Abi ora neredebede istiyorum

15 gün əvvəl
Ali Baba
Ali Baba

Gonul cok tatli kadin, kalbi cok temiz, cok belli.

16 gün əvvəl
FAMILY FUN
FAMILY FUN

SİZİ ÇOK SEVİYORUM ABİ İNSTENGRAMIM BATİN ACARCA MESaclasak

17 gün əvvəl
Yasin Kara
Yasin Kara

ustanın hareketleri mimikleri hakkı bulut ses tonu bile benziyor :)

17 gün əvvəl
Furkan Karadas
Furkan Karadas

Oh şırdanı da ne severim efsane Bir yemek ya şifa Şifa Bir de üstüne şey koyunca adı neydi isott efsane oluyor

18 gün əvvəl
Haktan Haktan
Haktan Haktan

Müslüm babaya benziyo

19 gün əvvəl
عبدالقادر جمعة
عبدالقادر جمعة

🥰🥰🥰😘😘

20 gün əvvəl
Diyar Işıklı
Diyar Işıklı

Mehmet abi MasterChef’den beri şu tavayı ateşten kaldırmaması gerektiğini öğrenemedi hala birde gönül abla daha iyi tava sallıyor

23 gün əvvəl
Nzm ozrn
Nzm ozrn

istanbulda ev hariç dışarda bir şey yemeyin hepsi sahte hepsi zehir

23 gün əvvəl
Batuhan Aslan
Batuhan Aslan

29:51 bırakın abi moderni falan koyacak abimiz kagıdın üstüne atacaksın pulbiberini kimyonu tuzunu çekeceksin pimi patlatacaksın

24 gün əvvəl
Senem ck
Senem ck

Hiç yemedim tarafın için tşk 😂😲

11 gün əvvəl
maariiachii desperado
maariiachii desperado

kendinde şırdana benzemişsin

25 gün əvvəl
So Raya
So Raya

Terbiyezisin babasi. Utanmaz, utanmadan kadinlarin agizlarina veriyor.. Insani salak zanediyorlar, çoban.

28 gün əvvəl
Play Store
Play Store

Biz çocuklar duymadığını sanıyorsun

Ay əvvəl
Furkan Oynuyor
Furkan Oynuyor

Sırdancı mehmet usta Bahçelievler de diye biliyorum

Ay əvvəl
Hazal Menevşe
Hazal Menevşe

Bu sirdanin etini nerden bulucaz peki çok zor bulunuyor

Ay əvvəl
yiğit gsrggv
yiğit gsrggv

Bikere asıl şırdacı şırdancı eşo dur adamm. Kekikyiyeni döverim lann

Ay əvvəl
OGGY FAN KIDS
OGGY FAN KIDS

şırdancı mehmet fatih kadınlar pazarında buradaki esnafların ne kadar pis olduklarını görseniz burunlarını karıştırıyolar akşama kadar

Ay əvvəl
izzet ilker birlik
izzet ilker birlik

hayatında kebab yemiyen biri şırdanı nerden bulsun

Ay əvvəl
İkra Sıla Kayılı
İkra Sıla Kayılı

Gönül abla seni seviyorum

Ay əvvəl
Umut Karahanlı
Umut Karahanlı

Ben Diyarbakır kıyım

Ay əvvəl
manyak Hatun
manyak Hatun

Bende Elazığ ♥♥

Ay əvvəl
Erdem Görgülü
Erdem Görgülü

Adana ya kurban ol dün bir bu gün iki hayırdıır

Ay əvvəl
Rabia Güzel
Rabia Güzel

Abi 29.30 cu dakkada mehmet abi bize diyoki şakirler sayesinde şırdan tarifinide ogrendiniz diyo

Ay əvvəl
Adnan Yoruk
Adnan Yoruk

Abi senin tum vidolarini izliiorum ve ilker abinin videolarını cok seviyorum sizi hep mutlu olun 😊

Ay əvvəl
Adnan Yoruk
Adnan Yoruk

İlker abi . Sen isot yani isot sen yani yani sen isot

Ay əvvəl
Enes Batur Fan
Enes Batur Fan

Yaaaa izlerken canım çekti

2 ay əvvəl
OyunKralı
OyunKralı

0:55 de fotoğrafta EnesBatur abimiz var gardaşlar

2 ay əvvəl
Ramazan Işık
Ramazan Işık

Afiyet bal şeker olsun Ankara'dan selamlar

2 ay əvvəl
ebru incegül
ebru incegül

Vala adam baya iyi yaptı

2 ay əvvəl
Rəşid Ibrahimov
Rəşid Ibrahimov

Şirdan hayvanin neresi

2 ay əvvəl
pubg kralı
pubg kralı

midesinden bi yeri ama korkma taşşağı değil

Ay əvvəl
Diler Oltulu
Diler Oltulu

Arkadaşım tüm videoyu izledim. Harikaydi. Sanki o lezzetleri ben tattim. Bu lezzetlere yakın olup da yemeyenlere yazık olsun.

3 ay əvvəl
Oyuncu Reha
Oyuncu Reha

Gönül ablanının şırdanın içindeki pirinci itme taktiği peki

3 ay əvvəl
slime 2li
slime 2li

Mantarı soymadınız

3 ay əvvəl
Sultan Atış
Sultan Atış

Sizi çok seviyorum

3 ay əvvəl
Eray yıldırak
Eray yıldırak

Sırdancı mehmetmi sırdancı eşomu 1+

4 ay əvvəl
İƧTİ KLAL
İƧTİ KLAL

4:49 tövbee

4 ay əvvəl
İslam Civelek
İslam Civelek

İstanbulun neresinde mehmet ustanın yeri bilen varmi ?

4 ay əvvəl
KUBİLAY BİLDİRİCİ
KUBİLAY BİLDİRİCİ

master cheff çeşme geldi aklıma :)))

4 ay əvvəl
Topal Sinek
Topal Sinek

sirdan sirdan adini cok duydum ama hic görmemistim bu hayvanin cinsel organimi? sirdanin kizartmadan önceki görüntüsü bana itici gelmisti ne yalan söyleyim denemeyi düsünmüyordum. 38:10 Kokorec gibi kizarmis olarak gördügümde kesinlikle bunu denemeliyim dedim. ellerinize saglik.

4 ay əvvəl
Topal Sinek
Topal Sinek

@Regina infancie o nasil mide öyle midemi olur

25 gün əvvəl
Regina infancie
Regina infancie

Hayır hayvanın midesi

25 gün əvvəl
PLS TrBENjY
PLS TrBENjY

Çocuk sinema

4 ay əvvəl
Nizami Allahverdiyev
Nizami Allahverdiyev

Gönül ablanın arkasında enes batur var sen yerinde dur karşında enes batur

4 ay əvvəl
Arif Özcan
Arif Özcan

Şirdanı çok severim ama mehmet yine boş yapmış 🤷🏼‍♂️

4 ay əvvəl
ümit cetin
ümit cetin

allh herkze böyle mutluluk nasip etsin ya ❤️

5 ay əvvəl
Yağmur Bildik
Yağmur Bildik

Abi seni seviyorum abla senide seviyorum çok güzelsin abi çok yakisiklia çok tatlı😉😉

5 ay əvvəl
Yavuz Sabancı
Yavuz Sabancı

Gönül abla önlük yakıyooo

6 ay əvvəl
Berat Aktaş
Berat Aktaş

Abi ben aydında oturuyom kafadan belki kokoreç yiyom❤❤❤❣❣❣

6 ay əvvəl
42 Garage
42 Garage

şov yapıyor gönül abla

6 ay əvvəl
Mustafa Ali Aslan
Mustafa Ali Aslan

hralde şırdancı abi şırdana tapıyo şırdanı o kadar övdü ki

6 ay əvvəl
La İlahe İllallah
La İlahe İllallah

Bir Aslan avını yediği zaman önce neresini yiyor ? İç organlarını yiyor !! Çünkü şifadır 👏 👉 Şırdancı Mehmet

6 ay əvvəl
Ahmet Çağlar
Ahmet Çağlar

Mehmet bey kendini övdükçe övdü

6 ay əvvəl
Deniz Yıldız
Deniz Yıldız

Hiç yemedim ama yemeyi düşünüyorum

6 ay əvvəl
MuZaFeR JoNuZi
MuZaFeR JoNuZi

Acaba emrah abi ne zaman yorumumu beğenicek😔

6 ay əvvəl
Bayram Kansu
Bayram Kansu

Bu adam mastır şefede katılmıştı yemin ederim bişey bildiği yok millete bakıp yapıyor göt yalancı bı adam

6 ay əvvəl
بدور رمضان
بدور رمضان

Canım çekti oruç oruç

7 ay əvvəl
Pubg Memo
Pubg Memo

mehmet usta muro ya benziyor muroyu tanıyanlar bilir

7 ay əvvəl
jestpubgm
jestpubgm

34:24 cok iyi dinleyin arkadan biri DAVUTTT diye bagriyor

7 ay əvvəl
Rohat Nükte
Rohat Nükte

Sirdan yarismasi gelsin

7 ay əvvəl
Furkan Kar
Furkan Kar

kim demis sirdan isotla yenir

7 ay əvvəl
Ibrahim Taskin
Ibrahim Taskin

.

7 ay əvvəl
quadoo YT
quadoo YT

Likemeden izle. Bu terslikte bi iş var€÷_÷^=&=#&&÷@(×(×(@*#&&$&#÷&#^÷^×^×€×&@&#*#*÷*÷* izlemeden like.

8 ay əvvəl
mehmet sevzak
mehmet sevzak

Yav bi siktir

8 ay əvvəl
pubg kralı
pubg kralı

sg youtubeden emziğinle oyna

Ay əvvəl
pubg kralı
pubg kralı

sus la velet

Ay əvvəl
Pinar İlgen
Pinar İlgen

Şimdiye kadar hiç yemedim ama sakatatı etten daha çok seviyorum o yüzden ilk fırsatta yicem eminim güzel bir lezzettir..

8 ay əvvəl
Salam Salam
Salam Salam

Coronaya da iyi geliyormu bari Şırdan?

8 ay əvvəl
HERTELDEN VİDEOLAR
HERTELDEN VİDEOLAR

Gönül sen olmaz isen bu kanal olmaz, kesin net

9 ay əvvəl
SeyFo KraL
SeyFo KraL

Cok guzel ciftsiniz masallah allah ayirmasin her cift sizin gibi olur insallah allah herkeze sizin gibi sevgi dolu saygi dolu es nasip etsin basarilariniz daim olsun insallah

10 ay əvvəl
Memet Öncü
Memet Öncü

33 50 kral hareket sen nasıl bi adamsın

10 ay əvvəl
Ramazan Çam
Ramazan Çam

Şırdan yiyen net midesizdir

10 ay əvvəl
Lazo Lazo
Lazo Lazo

Sirdan niye yaraga benziyor lo ?

11 ay əvvəl
Efe Demir
Efe Demir

Sogana julyen kesin deyip pırasa cipsini ben buldum diyen sırdancı mehmet seni unutmadik

11 ay əvvəl
Tugberk ÖZMEN
Tugberk ÖZMEN

31:45 sağda enes baturun fotosu değilmi

11 ay əvvəl
Zvezyx Bulut
Zvezyx Bulut

Onlara çekti sıradan yapimi

2 ay əvvəl
Oguzhanevriye Yildirim
Oguzhanevriye Yildirim

Bu adamin konusmasi boyle sahtekarlar gibi 😀😀

11 ay əvvəl
Alberkhan Gürel
Alberkhan Gürel

òncelikle merhaba size şırdanın tarifi tuttürulduğu nasıl anlaşılır ipcusunu verecem tarifi tutturulmuş sırdanı kazandan alırken beyaz süt gibi bir sıvı bırakır

11 ay əvvəl
Efe Ergin
Efe Ergin

BİSMİLLAHİRRAHMMANİRRAHİM KAÇ KİŞİNİN OKUMASINA VESİLE OLDUM

Il əvvəl
Phadeon
Phadeon

Bu adam da herşeyin ustası! Geçen gün de saç kavurma yapıyordu...

Il əvvəl
Elif Aydın
Elif Aydın

Ayyyh hamileyim normalde 1 kez yedim kötüsü denk geldi ama cok imrendim denk gelirse tekrar deneyeceğim 😍 ellerinize sağlık afiyet olsun 😍

Il əvvəl
ArDa DeNiZ
ArDa DeNiZ

Sırdan yerken izleyenler +1

Il əvvəl
semir01
semir01

kardeşim siz hayatınızda şırdan yemedinizmi bu adam şırdanı iyi yaptığını iddia ediyor adana gelmediyseniz sizi davet edelim etin şırdanın memleketi ADANA ne profösörü kardeşim o adam birşeyin profosörü olamaz

Il əvvəl
Beyaz tilki
Beyaz tilki

Dün akşam ordaydık adam hakkını veriyor gercekten 4 tane şırdan gömdüm gece gece

Il əvvəl
muhittin pekmez
muhittin pekmez

üzerine ufak bi not lütfen pimi cekin .d ddd

Il əvvəl
Selma Bayram
Selma Bayram

reklamdan izlenmiyo

Il əvvəl
jgjjnj jhvhj
jgjjnj jhvhj

Ben isot

Il əvvəl
Gülşen Kayan
Gülşen Kayan

Yerken tüm ciddiyetimi kaybedeceğim bir yemek siz hazırlarken nasıl o kadar sakin kalabildiniz 🤣🤣

Il əvvəl
Gülşen Kayan
Gülşen Kayan

Canım çektiiiiii😋😋😋😋

Il əvvəl
Her Türden
Her Türden

ulan sen varya emrah orda şırdanı yıkarken sallıyor ucunu gönülde gülüyor qwewwe

Il əvvəl
Eren Barlak
Eren Barlak

Goruntu kirliligi sahangiller

Il əvvəl
Elif Fedakar
Elif Fedakar

Master M: Ben isot yani

Il əvvəl
SELCAN KARA
SELCAN KARA

Sizi çok seviyorum ❤☺

Il əvvəl
Yiğit Dayı
Yiğit Dayı

şırdan yıcektım hayatımda ılk defa vazgectım tesekkur ederım

Il əvvəl
Fatih AKDENIZ
Fatih AKDENIZ

Şırdancı abi şırdan yemekten kafada saç kalmamış :))

Il əvvəl
Nisa buse ay
Nisa buse ay

Biz şırdana rovi diyoruz

Il əvvəl
Elvira Ehmedova
Elvira Ehmedova

1milyon olun yaaa

Il əvvəl
Arda Gündüz
Arda Gündüz

Mehmet usta atlet giy ayiptir

Il əvvəl

İrəli

DANLA BİLİC İLE KEBAP YAPTIK !

59:37

DANLA BİLİC İLE KEBAP YAPTIK !

Ali Can Sabunsoy

Baxış 2,2M

JONY - Пустота

2:42

JONY - Пустота

RAAVA MUSIC

Baxış 779K

Kırmızı Oda | 12. Bölüm | "HAYATA DÖN"

2:37:20

Bir Zamanlar Çukurova 74. Bölüm

2:15:31

EVDE  MAKARON YAPTIK! #evdeyap

30:47

EVDE MAKARON YAPTIK! #evdeyap

Şahangiller

Baxış 538K

CAM BARDAK NASIL YAPILIR? #nasılyapılır

21:41

24 SAAT ARABADA YAŞAMAK! (1000 TL ÖDÜLLÜ)

26:49

MUSSEL EATING CHALLENGE!

10:12

MUSSEL EATING CHALLENGE!

Ne Dersin?

Baxış 492K

TURİSTLERE ŞIRDAN YEDİRDİM !! (TROLLEDİM)

12:16

JONY - Пустота

2:42

JONY - Пустота

RAAVA MUSIC

Baxış 779K

Kırmızı Oda | 12. Bölüm | "HAYATA DÖN"

2:37:20

Bir Zamanlar Çukurova 74. Bölüm

2:15:31

EN ACILI EV TURU! @Unlostv @Elraenn @Chaby Han

26:54

ERKEKLER ADET/REGL SANCISINI DENEDİ!!!

20:11

Sadakatsiz 8. Bölüm 2. Fragmanı

0:50

Çok Güzel Hareketler 2 - 62.Bölüm

2:6:33

Çok Güzel Hareketler 2 - 62.Bölüm

Çok Güzel Hareketler

Baxış 2,6M