BİM ÜRÜNLERİYLE MC DONALDS BIG MAC MENÜ YAPTIK!

  • Tarixində dərc edildi 4 ay əvvəl

    Şahangiller

    Müddəti: 11:15

    BİM ÜRÜNLERİYLE MC DONALDS BIG MAC MENÜ YAPTIK
    Merhaba sevgili Şahangiller izleyicileri. Bugün evde yap nefis yemek tarifleri konumuz mc donalds big mac menü :) Hem de BİM ürünleriyle. Farklı fastfood markalarının menüsünü isterseniz yazın :) iyi seyirler
    Videodaki ürünler için; ty.gl/y1aaebz
    🔹SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ;
    🔹TikTok HAYAT HİLELERİNİ DENEDİK! #4
    azfun.info/first/03zAq8-Seaeoedw/video
    🔹OĞLUMUZ KİMİ SEÇECEK? #5
    azfun.info/first/pZu2xsuisMbTeqo/video
    🔹TREND TiKToK HİLELERİNİ DENEDİK! ÇİLEKTEKİ BÖCEKLER DOĞRU MU?
    azfun.info/first/nWmjt92parDIfcw/video
    🔹DONDURMALI İRMİK TATLISI YAPTIK! (MÜKEMMEL OLDU)
    azfun.info/first/3qPEx8qjadXMlZ0/video
    🔹TikTok HAYAT HİLELERİNİ DENEDİK! #3
    azfun.info/first/xWnF3LpwgtazqdQ/video

Şahangiller
Şahangiller

Perşembeye tiktok hileleri gelsin mi?

4 ay əvvəl
Gülsüm Gürbüz
Gülsüm Gürbüz

Evet

Ay əvvəl
Beray Ülger
Beray Ülger

Pizza

Ay əvvəl
Rukiyenur Değirmenci
Rukiyenur Değirmenci

KFC mönü gelsin

3 ay əvvəl
şenay yucademir
şenay yucademir

gelsin

3 ay əvvəl
Çiçek Eser
Çiçek Eser

Evee

3 ay əvvəl
Nisan Ekinci
Nisan Ekinci

Domates kofte felan bence sagliksiz degil:))

Saat əvvəl
Ezgi Can
Ezgi Can

Gittim köfteyi aldım geldim yapalım bakalımfkdmdmd

Gün əvvəl
eysan yıldız
eysan yıldız

mukemelllllllllllll vvvvvviiiiiiiidddddddyyyyyyyyooooooooooooooooooo

2 gün əvvəl
Yağmur ALDIRMAZ
Yağmur ALDIRMAZ

Ilker abiyede verseydiniz keşke

5 gün əvvəl
Aslı Çağlayan
Aslı Çağlayan

Çölyak hastası için menü yaparmısınız 💞💞

9 gün əvvəl
Hacer Demir
Hacer Demir

Kuruş diğcektin Cent dedin😂öldümm

16 gün əvvəl
Hümeyra Ürüş
Hümeyra Ürüş

Yağ in parasi

17 gün əvvəl
Kadir Altın
Kadir Altın

Ya emek vermişsiniz eyvallah ama önce bir gidip MC Donanalds da yeseydiniz o hamburger Big Mac olmadı ayrıca içinde karemelize soğan yok regular soğan var kurutulmuş ve suda şişirilmiş. Sosu Özel Mac sosu ayrıca menüde 6 adet soğan halkası yok 8,12,16 adet şeklinde var. Ayrıca big mac de domates yok , ekmeğinde club ekmeği şeklinde. Biraz çalışsa isminiz ya da başlık belirlerken bim ürünleri ile hamburger yaptık felan deseymişsiniz..

18 gün əvvəl
SAYANORA
SAYANORA

KALİTE NERDE SIGIR LAR BIMDEN ALMISSINIZ HERŞEYI BIG MAC ÜRÜNLERININ MAZEMESI AMERIKADAN GELIYO YANI FIYATINI HAK EDIYO SİZ KURU EKMEHE SEKER BANIN YIGIN TIKSINDIRIYOSUNUZ İNSAN LARI

Ay əvvəl
Ben Yağız
Ben Yağız

Big mac te ortada 1 ekmek daha oluyo onu yapmak için de diğer hamburger ekmeğinin alt kısmını ortaya koyacaktınız

Ay əvvəl
Zehra Aydoğan
Zehra Aydoğan

Abla bana gönder yiyem ankaraliyim

Ay əvvəl
BELINAY ALAGÖZ
BELINAY ALAGÖZ

Çıtır kova yapin

Ay əvvəl
Sinner
Sinner

Big mac'i big mac yapan sosu kullanmadiktan sonra..

Ay əvvəl
Zeynep Sena Kaçan
Zeynep Sena Kaçan

Tavuk burger abi nolur ya

Ay əvvəl
ozlem ceylan
ozlem ceylan

çok konuşma var kolay yoldan yapın çekin

Ay əvvəl
ECRİN ELA
ECRİN ELA

Abi 1 tane domatas koycaktın 2 koydun bence bu 6.50 lik bi menü diğil okadar kola hiç bilmemkaç kuruş olurmu nerden baksan 1.50 lira bence bu menü 10 lira gibi😕😕😕😕😕😟😞😞😞😞😞👎👎👎👎👎👎👎

Ay əvvəl
Yakup'Can Özdede
Yakup'Can Özdede

emrah abi yerken ağzım sulandı

Ay əvvəl
ASKİ Gaming
ASKİ Gaming

Yorum

Ay əvvəl
Sanane Sanane
Sanane Sanane

Tantuni

Ay əvvəl
Eyüp Şahin
Eyüp Şahin

Abi bimden kumpir yaparmısınız

Ay əvvəl
Hatice İlhan
Hatice İlhan

Ay əvvəl
selçuk bektaş
selçuk bektaş

Gelsin

2 ay əvvəl
İbrahim Gölcü
İbrahim Gölcü

Steak menü

2 ay əvvəl
Rüya Ada Özyıldız
Rüya Ada Özyıldız

Emrah abi bizde herbalife kullanıyoruz

2 ay əvvəl
Nanas Topuz
Nanas Topuz

Abi bence bir bic mac Alin mc donalds ve gonul abla bir tane avde yapsin senin gozlerini kapatak ve hangisi guzel olmus de

2 ay əvvəl
Aleyna Öztürk
Aleyna Öztürk

4:26 Gönül abla çıldırdı nskjjhkjhhh

2 ay əvvəl
Rümeysa ATEŞ
Rümeysa ATEŞ

Lahmacun

3 ay əvvəl
BERAT reiis
BERAT reiis

1.lahmacun 2.pizza

3 ay əvvəl
Oyun Kralı
Oyun Kralı

abi onları almak için poşey +25krş onu unuttunuz wqqewwqe

3 ay əvvəl
Cennet Akar
Cennet Akar

Gönül abla çok tatlısın💜💜💜

3 ay əvvəl
Cennet Akar
Cennet Akar

🧡💜

3 ay əvvəl
Cennet Akar
Cennet Akar

Ya çok tatlısınız😍

3 ay əvvəl
Ayşegül'ün Dünyası
Ayşegül'ün Dünyası

Yağ ve tüp var giderde😀ve işçinin gideride var içinde 😀 9 TL falan bulur..

3 ay əvvəl
Ali Seçkin
Ali Seçkin

Dominos pizza yapın

3 ay əvvəl
erdoğan çevre
erdoğan çevre

Abi iskender yapin

3 ay əvvəl
bigofring
bigofring

4:26 sarkinin adi ne

3 ay əvvəl
the_game_playing
the_game_playing

Papayes tavuk kova

3 ay əvvəl
Brawler Kralı
Brawler Kralı

ABİ M DONALDS MENÜSÜ YAPAR MISINIZ

3 ay əvvəl
Gunay Məmmədov
Gunay Məmmədov

💕💕🥰❤️

3 ay əvvəl
İlknur Dondurma
İlknur Dondurma

Bi gun piyango çikarsa hamburgeri anca o zaman yiyebilirim . :(

3 ay əvvəl
Ayşe Gül AKDOĞAN
Ayşe Gül AKDOĞAN

Soslu tavuk dürüm

3 ay əvvəl
çılgın yarısçı oyunda
çılgın yarısçı oyunda

Abi sosyok

3 ay əvvəl
Beyza Baker
Beyza Baker

Iskender istiyorum

3 ay əvvəl
Gezegenin Milkası
Gezegenin Milkası

döner ekmek arası menü yapın

3 ay əvvəl
MELİKE YAZICI
MELİKE YAZICI

Lahmacunnnnnn

3 ay əvvəl
I'm crazy driver
I'm crazy driver

superfresh pizzası yapın abi

3 ay əvvəl
Ayşe Nisa ŞAHİN
Ayşe Nisa ŞAHİN

Popoyes abi lütfeeen

3 ay əvvəl
ALİ BARAN ipekçi
ALİ BARAN ipekçi

Abi burger king in texas smoukehouse yaparmısınız

3 ay əvvəl
Fırat ÇALIŞKAN
Fırat ÇALIŞKAN

malzemeleri tek tek alamiyoruz malesef,yapmak istesek,ekmek,köfte,cedar, marul,kola,sogan domates içecek 30 lirayi geciyo geçen gün alcaktım vazgeçtim...

3 ay əvvəl
Duru mia
Duru mia

Pizza yapın

3 ay əvvəl
Melisa Sonya
Melisa Sonya

Arkadaşlar şahangiller bizler için çok uğraşıyor videolara baktım başkalara 100000 ama onlarda 40000 lütfen destek🙏🙏🙏🥺🥺🥺🥺

3 ay əvvəl
Melisa Sonya
Melisa Sonya

Evde fanta yapmayı deneyin🥤

3 ay əvvəl
emine aksoy
emine aksoy

Hayatımda Emrah abi kadar güzel yemek yiyen biri görmedi. 😂😂😂

3 ay əvvəl
Beray Karagöz
Beray Karagöz

BIM DEN KFC

4 ay əvvəl
Beray Karagöz
Beray Karagöz

BIM DEN KOVA TAVUK

4 ay əvvəl
Beray Karagöz
Beray Karagöz

BIM DEN KOVA TAVUK

4 ay əvvəl
Beray Karagöz
Beray Karagöz

BIM DEN KOVA TAVUK

4 ay əvvəl
Beray Karagöz
Beray Karagöz

BIM DEN KOVA TAVUK

4 ay əvvəl
Beray Karagöz
Beray Karagöz

BIM DEN KOVA TAVUK

4 ay əvvəl
Mehmet Karadil
Mehmet Karadil

Peynirli pide

4 ay əvvəl
Miray Seyideli
Miray Seyideli

Nagit pizza

4 ay əvvəl
Beyza Beluk
Beyza Beluk

Siz yemek yaparken hamburger reklamı geldi

4 ay əvvəl
Merve Kent
Merve Kent

Pizza yaparmısınız emrah abi

4 ay əvvəl
ibrahim oyunda
ibrahim oyunda

abi lahmacun yapın

4 ay əvvəl
Mehmet Kaleli
Mehmet Kaleli

Gelsin

4 ay əvvəl
Ares D
Ares D

Dayı tamam teker teker saydın da alırken hepsini alıyosun yani orada bi 50 lira var big mac 20 lira wtf!?

4 ay əvvəl
Zehra Karadeniz
Zehra Karadeniz

Çok güzel olmuş

4 ay əvvəl
Zehra Karadeniz
Zehra Karadeniz

Beğenildi abi😊😊

4 ay əvvəl
ömer ve kerem kurt ve gündoğdu
ömer ve kerem kurt ve gündoğdu

Evet

4 ay əvvəl
Xeqani Hesenov
Xeqani Hesenov

emrah hayvan gibi yiyon be

4 ay əvvəl
Huseyn Cavadlı
Huseyn Cavadlı

YAHU KECEN VIDEODA SPONSORLUYDU DIYE HAZIR CORBALARA SAGLIKLI FALAN DEDINIZ AYNI WEY DEYILMI?

4 ay əvvəl
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Good

4 ay əvvəl
Eymen Fırat
Eymen Fırat

Evde kola yapmayı denesenizeee hahahahah

4 ay əvvəl
Berat Kaan Kara
Berat Kaan Kara

Sushi 🍥 yaparmisinizzzz gönül abaaaaaaaaaaa

4 ay əvvəl
beren onay ve roblox oyunları
beren onay ve roblox oyunları

İkizler kanalı daha iyi

4 ay əvvəl
Kacmaz Cemile
Kacmaz Cemile

A.101 den pizza

4 ay əvvəl
Oyun Hackırı
Oyun Hackırı

Sabah sabah canımız çekti be dayı

4 ay əvvəl
Nehir Ozutok
Nehir Ozutok

tik tok life hacks +1

4 ay əvvəl
BARLAS EFSANESI
BARLAS EFSANESI

Abi. Bim. Den döner. Yap. Abi

4 ay əvvəl
HaticeSu Şahiner
HaticeSu Şahiner

Abi ben ce tavuk ürünü yapar misin

4 ay əvvəl
Melih Demir
Melih Demir

Bir kere onun gazı var onun yağı var kızartma için onlarında hesaplasaniz daha iyi olurdu

4 ay əvvəl
donsuzlar team
donsuzlar team

Aslında köftenin üstünde chedarı yapmanız lazımdı daha güzel olurdu

4 ay əvvəl
Kuzey Sağıroğlu
Kuzey Sağıroğlu

Hngyi5ir £

4 ay əvvəl
Ayça nur Koca
Ayça nur Koca

Adamm

4 ay əvvəl
Fatih Özdil
Fatih Özdil

Pizza +1

4 ay əvvəl
Sesinin Metbexi
Sesinin Metbexi

Sizi çox beyenerek izleyirem

4 ay əvvəl
Rabia Temel
Rabia Temel

Ya şu like yoeum isteme kısmını bence kaldirin güzel değil

4 ay əvvəl
Hatice Kaya
Hatice Kaya

Konuşur Ken azı pecetenin kulpuna girubyomus gibi gozukuyo

4 ay əvvəl
Hatice Kaya
Hatice Kaya

24

4 ay əvvəl
Ferdi Uygur
Ferdi Uygur

🥰

4 ay əvvəl
Harun Bahçe
Harun Bahçe

Bir hafta boyunca bir şey yeme canın ne çekerse onun fiyatında yetim çocuklara vs. Para yardımında bulun

4 ay əvvəl
Deniz Özdönder
Deniz Özdönder

İskender bence

4 ay əvvəl
Hurda Araba
Hurda Araba

Makarnadan cips yapma iğrenç oldu ayı ettiniz

4 ay əvvəl
papatyalog _
papatyalog _

Yalnız aşırı iyi video ✨💜

4 ay əvvəl
Egemen Gulec
Egemen Gulec

nasıl gülüş o flash tv

4 ay əvvəl
Zeynep Ilmen
Zeynep Ilmen

Bigün de mantı yaparmısnızz nolurrrrrrr

4 ay əvvəl
Gulmezeli Official
Gulmezeli Official

Kfc çünü

4 ay əvvəl
Özlem Keleş
Özlem Keleş

ABİ BEN PİZZA YAIMINI MERAK EDYORUM VE ŞOK MARKETTEN OLSUN

4 ay əvvəl
Ilker Tufan
Ilker Tufan

Kimse kendi evinde bu kadar kalitesiz bir birleşim istemez hamburger eti vs kolasina kadar çok kalitesiz duruyor ki fiyatlarindan markalarından az çok belli keşke ortalama maliyet çıkarmak için biraz daha genel bilindik markalar güvenilir markalar kullanmaya özen gosterseydiniz tabi sizde sonuçta içeriğin izlenmesini istediğiniz için ilgi çekici olması sebebiyle 7 liraya hamburger yapmak daha cazip gelmiştir 20 liraya yapmaktansa

4 ay əvvəl

İrəli

Zümrüdüanka 12. Bölüm

2:28:38

Zümrüdüanka 12. Bölüm

Zümrüdüanka

Baxış 1,2M

WE COMPARED SUPERMARKET PIZZAS

10:12

WE COMPARED SUPERMARKET PIZZAS

Şahangiller

Baxış 391K

BURGER KING vs McDONALD'S

13:41

BURGER KING vs McDONALD'S

Şahangiller

Baxış 631K

WE MADE COTTON CANDY AT HOME!

14:22

WE MADE COTTON CANDY AT HOME!

Şahangiller

Baxış 2,5M

24 SAAT ARABADA YAŞAMAK! (1000 TL ÖDÜLLÜ)

26:49

WE COMPARED A101's and BIM's DESSERTS!

10:36

Zümrüdüanka 12. Bölüm

2:28:38

Zümrüdüanka 12. Bölüm

Zümrüdüanka

Baxış 1,2M

Sadakatsiz 4. Bölüm 1. Fragmanı

0:45

Masum 213. Bölüm Fragmanı - 21 Ekim Çarşamba

1:16