KARIMA ARABA ALDIM (SÜRPRİZ HEDİYE) !

  • Tarixində dərc edildi 9 ay əvvəl

    Şahangiller

    Müddəti: 22:41

    KARIMA ARABA ALDIM (SÜRPRİZ HEDİYE) !
    Merhaba sevgili Şahangiller izleyicileri. 34. doğum günümde biricik eşim Gönül Şahan'a hediye araba aldım :) Doğum günü benim ama hediye Gönül'e :) Değişik bir video sizlerle. İyi seyirler

    SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ;
    ➤Vejeteryan Köfte ve Kebap Yedik!
    azfun.info/first/mXjWzq2Jh8e5d9g/video
    ➤YÜKSEK PUANLI VS DÜŞÜK PUANLI YEMEK SİPARİŞİ!
    azfun.info/first/0ZbDrp5pmaa4ecw/video
    ➤OĞLUMUZUN DOĞUMUNDA NE HİSSETTİK? Doğum Öncesi/Sonrası Stresi
    azfun.info/first/0KvMmsmknpO6bMw/video
    ➤CAM BARDAK NASIL YAPILIR? nasılyapılır
    azfun.info/first/r5qYqZKlmsPNp9g/video
    ➤NUSRET'TE GÖZÜ KAPALI SİPARİŞ 2 (Altın Kaplama Et)
    azfun.info/first/vIGUzZaYfJqmf5U/video
    ➤Bizi yakından takip etmek için inceleyebilirsiniz!
    Facebook : goo.gl/VNmW8B
    Instagram : goo.gl/CKmcCN
    Şahangiller Twitter : goo.gl/wd5j41
    Emrah Şahan Twitter : goo.gl/wtgIBt
    Gönül Şahan Twitter : goo.gl/RWzbTe

Şahangiller
Şahangiller

Çünkü benim karım her şeyin en iyisini hak ediyo ❤️❤️❤️

9 ay əvvəl
Unicorn kraliçesi
Unicorn kraliçesi

KRALIN KRALISIN ABİMMMM

4 gün əvvəl
Mehmet Tunç
Mehmet Tunç

Allah kaza bela vermsin inşallah

25 gün əvvəl
Ali Dinc
Ali Dinc

https://www.youtube.com/channel/UCFrvHUImqyqGRhMr4JuUBHA

Ay əvvəl
々 ๛メムloneda々K
々 ๛メムloneda々K

Adam Gibi Adamlar Beğensin Bu Yorumu

2 ay əvvəl
Eymen Özçelik
Eymen Özçelik

Helal olsun ne abi

2 ay əvvəl
Yiğit Canbolat
Yiğit Canbolat

hayırlı olsun alahbelasıs v yeni araba

14 saat əvvəl
Elif
Elif

Valla yorum yapıyorum ki dahada izlensin borcunuzu ödeyin yine minnoş kalbimi bıraktım 🤗

2 gün əvvəl
KALB-i MANEVİYAT
KALB-i MANEVİYAT

adam supriz yapiyo kariya odetiyo yine:))

2 gün əvvəl
ENES ÖZLÜK
ENES ÖZLÜK

En fazla 100000

3 gün əvvəl
hasan bal
hasan bal

Trabzonlu olanlar + 1 like olan herkes atsın

3 gün əvvəl
Unicorn kraliçesi
Unicorn kraliçesi

Allah ayırmasın nasıl yakışıyorlar maşallah ❤❤👉🏻👈🏻

4 gün əvvəl
Havva Kurnaz
Havva Kurnaz

Vayyyyyyyyyyyyyyy❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

4 gün əvvəl
Kağan baba pro
Kağan baba pro

Tanıştırayım taksi

4 gün əvvəl
toprak altıoğlu
toprak altıoğlu

annemin arabası m4 bu kadar tatlı ve güzel durmuyo hayırlı olsun

4 gün əvvəl
memed hüseyn
memed hüseyn

🥰

5 gün əvvəl
baran aktağ
baran aktağ

elbise kıyafetini iyi denk getirmişsin senaryomu acaba he he he

6 gün əvvəl
IIXO IIXO
IIXO IIXO

Allah kaza bela vermesin.Hayırlı günlerde kullanın 😊

6 gün əvvəl
Brawler Pro
Brawler Pro

Doğan kabağın bu videoyu görmesi lazım

6 gün əvvəl
Nagihan Ergene
Nagihan Ergene

Abi içinde bir gram bile fesatlık yok ya çok iyisiniz çok seviyorum sizi🥰😍💝 (videoyu 5.kez işleyişim her videonuzu izleyince izleyecek videonuz kalmadı baştan izliyorum hepsini )

9 gün əvvəl
Nigar Şəmsizadə
Nigar Şəmsizadə

Allah ayirmasin insaalah

13 gün əvvəl
Ela Eren
Ela Eren

Kıyamam Gönül ya güle güle kulan belasız kazasız

15 gün əvvəl
Yaren ÖZDEMİR
Yaren ÖZDEMİR

Doğum günün kutlu olsun gerçi azıcık geç kaldım yazmak için

18 gün əvvəl
Mobil Oyuncu YT
Mobil Oyuncu YT

abi senindemi doğum günün 7 Ocak benimde doğum günüm 7 Ocak

21 gün əvvəl
aLvaR Crodd
aLvaR Crodd

Araba bmw kaç serisi? Maşallah güle güle kullan

22 gün əvvəl
NE ARARSAN BURADA
NE ARARSAN BURADA

İlker abi çok güzel montajaymışsın

23 gün əvvəl
Mehmet Tunç
Mehmet Tunç

Allah kaza bela vermsin helal olsun abe 🖐️

25 gün əvvəl
İbrahim Eren
İbrahim Eren

Allah kazadan beladan korusun

25 gün əvvəl
Özgül Durmuş
Özgül Durmuş

adamsın abi

27 gün əvvəl
Elanur Koç
Elanur Koç

Ne subesu

27 gün əvvəl
Tintin
Tintin

Hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin almanya fiyatı 23.000 euro

Ay əvvəl
Tarantula
Tarantula

Hangi parayla pardon işi ne adamın ben anlamadım

Ay əvvəl
Ali Dinc
Ali Dinc

https://www.youtube.com/channel/UCFrvHUImqyqGRhMr4JuUBHA

Ay əvvəl
eyyup polat
eyyup polat

hayırlı olsun kazasız binmek nasip etsin ben dahi gözlerim nemlendi

Ay əvvəl
Ramazan Catal
Ramazan Catal

abi yeni arabanız hayırlı olsun

Ay əvvəl
Akdeniz Music Box
Akdeniz Music Box

arabanın fiyatı 2 katına çıktı şu an

Ay əvvəl
Hümeyra Kocadağ
Hümeyra Kocadağ

Ya Emrah şu araba ezme şaka videosunda Gönül ün saatini ezdiğinizi izlemiştim o saat manevi bir değeri var demişti o videoda baya sana sinir olmuştum yalan yok ama bu videoya da bakınca helal olsun dedim tabi ki para pul üçünüzün ama bunu düşünüp böyle incelik yapmış olman gerçekten takdire şayan hakkını vermek lazım yani 😊🤩 maşallah sübhanallah

Ay əvvəl
Züleyha Karaca
Züleyha Karaca

sizin mutluluğunuza nazar değmesin inşallah kazasız belasız kullanırsınız hayırlı olsun

Ay əvvəl
musa sahingoz
musa sahingoz

Hayırlı olsun abla

Ay əvvəl
emincan orhan
emincan orhan

helal olsun be koca yürekli adam bu rada çocu hastaneye götürmüşünüzdür inşallah :D

Ay əvvəl
Emin Bozkurt
Emin Bozkurt

Ne zaman drift videosu geliyor abii

Ay əvvəl
MEHMET GÖKALP
MEHMET GÖKALP

Abi ananın babanın hayrı olsun bir tanede bana al ya

Ay əvvəl
mert
mert

şimdi aldı

Ay əvvəl
Firengul Sirinova
Firengul Sirinova

Super👏👏👏

Ay əvvəl
Ercan yorulmaz
Ercan yorulmaz

araba güzelde abla senin saçın çook güzelyaa

Ay əvvəl
Yıldız Oyuncu
Yıldız Oyuncu

19:55 abla o zaman verde 1 tur atak hahahhahah

Ay əvvəl
Mukam Seyranow
Mukam Seyranow

Abı harıka abı cok guzel

Ay əvvəl
Hülya Efiloğlu
Hülya Efiloğlu

Arabamı o da ne tank bu araba tank

Ay əvvəl
Gönül İme
Gönül İme

Güle güle kulanın

Ay əvvəl
Yavuz Alp
Yavuz Alp

500 bin izlenmiyo dediler ama biz onuda başardık 1.6 milyon izlenme

Ay əvvəl
Ahmet Özmen
Ahmet Özmen

Abi hayirlı olsun ama bizim bwm de daha vazla özlelik var

2 ay əvvəl
yağmur akçin
yağmur akçin

Abi böyle bişey diyemessin

2 ay əvvəl
ferdi özkurt
ferdi özkurt

Hayırlı olsun ablam Allah kaza bela vermesin inşallah

2 ay əvvəl
Berkay Baslarli
Berkay Baslarli

Güle güle kullan gönül ablammmmmmmmm bu arada bu kardeşimin adı ben ela sizi çoooooooook seviyorum

2 ay əvvəl
mustafa bağış
mustafa bağış

HAYIRLI OLSUN BEN BİLE O SEVİNCİ VE O DUYGUYU TATIM

2 ay əvvəl
FURKAN ŞENTÜRK
FURKAN ŞENTÜRK

Bizde Bir demet papatya alalım

2 ay əvvəl
Mehmet Erdogan
Mehmet Erdogan

Nekatar güzel Güle güle kullan. Şu hanımlarını döven serefsizler adiler bu güzel insanlardan örnek alsinlar.sevgi barayla degil .🇹🇷🌹👍

2 ay əvvəl
KANAL KAPANDI
KANAL KAPANDI

Bana peugeot 206 olsa yeter

2 ay əvvəl
Arda Duroğlu
Arda Duroğlu

Abi babam banada hediye aldı ama halıda yavaş gidiyor

2 ay əvvəl
Justin Bieber
Justin Bieber

ŞAHANGİLLER 😊❤

2 ay əvvəl
Samet Çalım
Samet Çalım

Abi öncelikle hayırlı uğurlu olsun yengemin tepkisi gerçekten çok iyi.Yenge hanım güle güle kullanın Ailecek sevdiklerinizle beraber sağlıklı sıhhatli kazasız belasız sürüşler dilerim abi kasko yaptın dimi. Çocuğun her öksürüğünde içim gitti nasıl oldu aslan parçası

2 ay əvvəl
anıl subay
anıl subay

arabanız hayırlı olsun doğumgünün kutlu olsu emrah abi

2 ay əvvəl
Hülya Akçay
Hülya Akçay

Ne kadar tatlı be güzel bir ailesiniz yaaaa 🥰😍❤️😘😘😘❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰😍😍😍😘

2 ay əvvəl
Ferit Cicek
Ferit Cicek

Vallahi alınan mala mülke değilde aranızdaki o müthiş uyuma imraniyorum Allah Bozmasın 41 maşallah hayırlı olsun bu arada 😊😊

2 ay əvvəl
zeki melek kırmızı
zeki melek kırmızı

Gönül ablayla sizin mesleğimiz ne👀

2 ay əvvəl
Gulnar Eliyeva
Gulnar Eliyeva

Allah mutluluğnuzu hiç bozmasin Rabbim istiyen herkese nasip etsin Inşallah

2 ay əvvəl
Melihhnzz
Melihhnzz

💚🌛

2 ay əvvəl
CAN ORHAN
CAN ORHAN

Yotuberlar çok kazanmıyor 😂😂 Araba uçak

2 ay əvvəl
Hakan Uygun
Hakan Uygun

Videolara yüklenin şahangiller takipcileri like bombardımanina tutalım

2 ay əvvəl
Reqsane Ekberova
Reqsane Ekberova

insallah kaza yapip olursunuz

2 ay əvvəl
Refika Apaydin
Refika Apaydin

Gonul ablacimm gule gule kullan ALLAH kaza bela vermesin İNŞALLAH

2 ay əvvəl
Abdulbaki Pınar
Abdulbaki Pınar

Hayırlı olsun

2 ay əvvəl
BassBoosted
BassBoosted

Emrah abi bu romantiklik nerden geliyor bu arada hayırlı olsun

2 ay əvvəl
Nisa Kaya
Nisa Kaya

Artık hep bu arabaya binersiniz öbürküsünün yüzüne vakmassınınız

2 ay əvvəl
Nisa Kaya
Nisa Kaya

Allah herkeze emrah gibi koca gönül gibi eş versin çok yakışıyorsunuz

2 ay əvvəl
melek Şenol
melek Şenol

Güle güle kullan abla bu arada özgür efeye geçmiş olsun

2 ay əvvəl
Nurlan Ceferov
Nurlan Ceferov

Güle güle kullan Gönül abla

3 ay əvvəl
Erencan gyunay
Erencan gyunay

Aga beee

3 ay əvvəl
Aysel Bilgiç
Aysel Bilgiç

Hayırlı olsun gönül abla

3 ay əvvəl
celal purtaş
celal purtaş

He sürpriz he bizde yedik araba mavi gönül mavi giyinmiş...😀😀

3 ay əvvəl
Arda cebeci 0 0
Arda cebeci 0 0

Araba tamam ehliyet tamammı???

3 ay əvvəl
Tülin Süer
Tülin Süer

1,5 m görüntülenme var yaa hepsi like atsa nolcatı :D

3 ay əvvəl
Eymen Keskin
Eymen Keskin

hayırlı olsun ALLAH kaza bela vermesin

3 ay əvvəl
CARLOS
CARLOS

Sevginiz daim OLSUN ALLAH AYIRMASIN GULE GÜLE KULLANMAYİ NASİP ETSİN..

3 ay əvvəl
ahmet khl
ahmet khl

..

3 ay əvvəl
Eren A
Eren A

Nedense aklıma recep ivedik te ki sahne geldi. Hani cocuklarin top sahasi icin borclandiktan sonra kahveye gidiyor ya 😄 "ne kadara aldin recep ? 300 bincik. (Kahvede bi sessizlik) hee cok para. Şimdi bana girdi haşırtı blackboard ya bana giren hepinize girdi kimse kusura bakmasin tren yapicaz bi benmiyim keriz" 😆

3 ay əvvəl
nisa çakır
nisa çakır

Güle güle kullan

3 ay əvvəl
resad quliyev
resad quliyev

Emrah abi kaca aldin soylede

3 ay əvvəl
Hikmet Quliyev
Hikmet Quliyev

Abi biz aldık diyosu ya ben kendi payımı isterim mesele bu yoruma like ata bilirsiniz.

3 ay əvvəl
Nisa Dereli
Nisa Dereli

Gönül abla güle güle kullan Allah kazandan beladan korusun ben bile duygulandım

3 ay əvvəl
HAMZA KAĞAN KARAASLAN
HAMZA KAĞAN KARAASLAN

Gönül abla HAYIRLI OLSUN.ALLAH HERKESE NASİP ETSİN. (AMİN)

3 ay əvvəl
Erdal Tokalı
Erdal Tokalı

Abi allah kazasız belasız sürüşler diliyorum 😉

3 ay əvvəl
onur Dalkılıç
onur Dalkılıç

Abi gönül ablanın dediği senin değil bizim arabamız demesi çok güzel birşey. Senin hayattaki en büyük zenginliğin gönül abla. Allah mutluluğunuzu bozmasın. Allah kaza bela vermesin biz kimseye güvenemiyoruz abi arabayı veremiyoruz ki :)

3 ay əvvəl
elif naz erden
elif naz erden

Gönül abla güle güle kullann👍🏼😘

3 ay əvvəl
elif naz erden
elif naz erden

Gönül abla bi anda bağırdınya korktumya 😂

3 ay əvvəl
Kartal efe Sağlam
Kartal efe Sağlam

Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin İnşallah güle güle kullanın, çok güzel bir hediye

3 ay əvvəl
Aylin memmdli
Aylin memmdli

2020 iZleyenler

3 ay əvvəl
Tuba Nasibe Ayan
Tuba Nasibe Ayan

Çok tatlısınız yaaa !!!!

3 ay əvvəl
MINE JOKER
MINE JOKER

Arabayi bosuna almamis belki 2 bebek istiyo

3 ay əvvəl
Səbnəm Ibadzadə
Səbnəm Ibadzadə

Agladim ya allah her guzel çifte hayellerine kavuşmayı nasip etsin boyle😍☹

3 ay əvvəl
Ataberm Uğurlu
Ataberm Uğurlu

Gönül abla senin konuşmanı ve sevgini hissettirirken,annemin sıcaklığı,sevgisi geliyor sanki aklıma.Allah kazasız belasız sürdüeyi nasip etsim inşaallah.Allah razı olsun 🖤

3 ay əvvəl
ömer faruk çetin
ömer faruk çetin

Bizde Audi A4 var

3 ay əvvəl
Eymen Kadri Oral
Eymen Kadri Oral

Abla bende 7 ocakta doğdum

3 ay əvvəl
TiK TaK
TiK TaK

Allah mutlu etsin kazasız belasız sürmeler...

3 ay əvvəl
Murad Israfilzade
Murad Israfilzade

banada al

3 ay əvvəl
Yaz Çiçeyi
Yaz Çiçeyi

Hayırlı olsun gönül abla güle güle kullan her şeyin en iyisine layıksın abla emrah abiyede helal olsun👍🏻👍🏻

3 ay əvvəl
Ali Bozkurt
Ali Bozkurt

Emrah Abi O Arabanın Modelini Yazarmısın Buraya BWM Nin Hangi Modeli Bu

3 ay əvvəl
Vatansever TÜRK
Vatansever TÜRK

Bmw 116d en son baktığımda fiyatı 316.200 TL'ydi.

3 ay əvvəl
Emirhan Kır
Emirhan Kır

Bordo mavi trabzon

3 ay əvvəl

İrəli

KOCAMIN ARABASINI BOYADIM ÇILDIRDI !

18:56

24 SAAT ARABADA YAŞAMAK! (1000 TL ÖDÜLLÜ)

26:49

Putin'den Paşinyan'a soğuk duş!

2:23

Putin'den Paşinyan'a soğuk duş!

Show Ana Haber

Baxış 140K

KARIMA ARABANI SATTIM ŞAKASI!

08:47

KARIMA ARABANI SATTIM ŞAKASI!

Şahangiller

Baxış 578K

OĞLUMUZA ŞAKA! (SÜRPRİZ HEDİYE)

10:17

OĞLUMUZA ŞAKA! (SÜRPRİZ HEDİYE)

Şahangiller

Baxış 723K

MERCEDES ALDIK! | 204.500₺ VERDİK

12:07

MERCEDES ALDIK! | 204.500₺ VERDİK

ESNAF ADAMLAR

Baxış 1,3M

WE MADE COTTON CANDY AT HOME!

14:22

WE MADE COTTON CANDY AT HOME!

Şahangiller

Baxış 2,5M

POOL IN MY CAR! INCREDIBLE HOLIDAY!

10:23

POOL IN MY CAR! INCREDIBLE HOLIDAY!

Şahangiller

Baxış 1,2M

OĞLUMUZ KİMİ SEÇECEK? #3

26:55

OĞLUMUZ KİMİ SEÇECEK? #3

Şahangiller

Baxış 1,3M

Putin'den Paşinyan'a soğuk duş!

2:23

Putin'den Paşinyan'a soğuk duş!

Show Ana Haber

Baxış 140K

Супергерои в колледже

11:42

Супергерои в колледже

Трум Трум ВАУ

Baxış 2,4M

TİKTOK AYAKKABI DEĞİŞİM AKIMI !! (tepki)

10:34

Yeşilçam Meemleri

9:12

Yeşilçam Meemleri

Porçay

Baxış 372K

Süper Bebek Bakıcıları! Komik Şakalar!

10:58

Süper Bebek Bakıcıları! Komik Şakalar!

Troom Troom WOW TR

Baxış 1,6M