NASIL YOUTUBER OLDUK? 1,000,000 ABONE ÖZEL ALTIN PLAKET

  • Tarixində dərc edildi 8 ay əvvəl

    Şahangiller

    Müddəti: 13:27

    NASIL AZfunR OLDUK? 1,000,000 ABONE ÖZEL ALTIN PLAKET
    Merhaba sevgili Şahangiller izleyicileri. 2014'ten bu yana tam 6 sene geçmiş. Severek yaptığımız iş youtuber olmak. Nasıl youtuber olunur sorusuna değindik. Herkese çok teşekkür ediyoruz. Bu altın plaket ödül hepimizin. İyi seyirler
    🔹SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ;
    🔹KUYMAK (MIHLAMA) TARİFİ #evdeyap
    azfun.info/first/mozP3LZ-arWrabY/video
    🔹TAKİPÇİLERLE TELEFONDA KARANTİNA SOHBETLERİ Vol1
    azfun.info/first/w2fClb-gnZXdkL4/video
    🔹KARIMA ARABANI SATTIM ŞAKASI!
    azfun.info/first/24CksragnrTMjq4/video
    🔹5 DAKİKADA 5 ÇEŞİT YEMEK YAPMAK (ŞAKA DEĞİL)
    azfun.info/first/ypvOr99xj8PWmZk/video
    🔹ÇITIR PEYNİR ÇUBUKLARI (MOZARELLA STİCKS) TARİFİ evdeyap
    azfun.info/first/2azFk9V8a7vYraY/video

Şahangiller
Şahangiller

Evdeyiz #evdekal şartına uyarak görmek istediğiniz videoları yorum olarak belirtebilirsiniz ❤️

8 ay əvvəl
Eda Aytekin
Eda Aytekin

LÜTFEN RİCA EDİYORUM BENDE ÇOK YENİYİM SAYFAMA DESTEK OLURMUSUNUZ 🙏☺️🌹🌹❤️

6 ay əvvəl
orxan ibrahimov
orxan ibrahimov

Ela

7 ay əvvəl
Seyit Çakır
Seyit Çakır

Abi sen Kız çocuğumu isterdin yoksa erkekten menmun musun ve aşırı tatlı ya valla bak abla aşırı kadarlisin Allah sana çok güzel bir çocuk nasip etmis

7 ay əvvəl
A s
A s

10 yaşındakı o çoçuk nərdəə acaba

7 ay əvvəl
Twitch Land
Twitch Land

Ulkemizde boyle sekilde para kazanmak normal gelmiyor orta ve birazdaha yasli insanlara hep bir hayatlarinda mesaileri olmuştur.

8 ay əvvəl
charismaticpeder`-
charismaticpeder`-

0:12 gşasgföaxfmaxöaxxms ilker bey napıyosunuz

10 saat əvvəl
Fatma Kocyigit
Fatma Kocyigit

Ya herkes Youtube benim isim diyorda kimse çıkıpta su kadar maas aliyorum Youtube dan demiyor.

Ay əvvəl
Türkmen Gitara
Türkmen Gitara

Abi siz bu gidişle 10 milon nedir 100 mlion ile olrsunuz insallah alah sizi nazarlardan korusun!

Ay əvvəl
Mukam Seyranow
Mukam Seyranow

Abı hayyrlysy olsun allahym sızlere yardamjynyz bolsun

2 ay əvvəl
Selanur Ebcin
Selanur Ebcin

Like çalmayı

4 ay əvvəl
Nesrin ve Mesut Tv
Nesrin ve Mesut Tv

MERHABA !!! AÇAYIP 100.000 ABONE OLUN SÜPER BASTIM ŞİMDİ VİDEO İZLENİYORUZ.... TEBRİKLER EYVALLAHİ BENİM DESTEK VERİYORUZ ABONE OLUN ( AŞK )

5 ay əvvəl
İrem Bilgin
İrem Bilgin

Nice 10 milyonlara 🙏🤗 İnşAllah hak ettiniz yerlere en kısa zamanda gelirsiniz ailenizi çok seviyorum ❤️

5 ay əvvəl
Enis hançer
Enis hançer

Mahremiyetini açarak youtuber olmak youtuberligi da birşey sanmak ne diyelim komiksiniz devam edin böyle 1000000 boş insan demekki buda işsizlik kötü şey

5 ay əvvəl
Umran Aydın
Umran Aydın

♥️

5 ay əvvəl
Nurdan Sevimli
Nurdan Sevimli

Bravo gerçekten içtenlikle tebrik ediyorum örnek ve güzel bir silesiniz maşallah size 👏👏👏👏

5 ay əvvəl
TEZİŞ PRATİK BİLGİLER
TEZİŞ PRATİK BİLGİLER

Tebrikler darısı başımaaaaaa

5 ay əvvəl
Duru Prlyn
Duru Prlyn

Ailemiz büyüdü

5 ay əvvəl
Defne Smail
Defne Smail

İnşallah 10 milyon olursunuz ŞAHANGİLLER !❤❤❤❤❤

6 ay əvvəl
Hobi Üretim Erkan
Hobi Üretim Erkan

Ne güzel. Emeklerinizin karşılığı. Hayırlı olsun 😊😊😊

6 ay əvvəl
Sadaf Saadat
Sadaf Saadat

gerçekten altınmı ?????????

6 ay əvvəl
Elif Nur Demiralp
Elif Nur Demiralp

İyiki varsiniz abicim sizi efe 2 yaşındayken tanıdım neredeyse bütün videolarınızı izledim nostalji videolarınızı efe resmen elimizde büyüdü çok mutluyum İyiki varsınız şahangiller ailesi❤️❤️

6 ay əvvəl
FUN KİDS GAMES
FUN KİDS GAMES

10 milyonda olursunuz insallah https://www.youtube.com/channel/UCSumaRfEt1Zja_LuGwj4UkQ

6 ay əvvəl
mustafa kilit
mustafa kilit

Abi neden gülmeyi montaj yaptın ?

6 ay əvvəl
Semih17 1905Aşk
Semih17 1905Aşk

Gönül abla gaye turgut evine ne kadar çok benziyorsun 😂 video ya gaye turgut evin var diye tıkladım baktım senmişsin :)

6 ay əvvəl
Onur Berkem
Onur Berkem

Tüylerim diken diken oldu 🌺❤️❤️❤️

6 ay əvvəl
princess Dorak
princess Dorak

Şahan giller ❤️❤️❤️

6 ay əvvəl
Elif Toprak
Elif Toprak

İnşallah çok yakın zamanda on milyon olursunuz ben aboneyim

6 ay əvvəl
Şeymanur Orhan
Şeymanur Orhan

10 milyon olursunuz inşallah abla

6 ay əvvəl
ahmet vural
ahmet vural

Herşeyi bir kenara bırakın bu tatlı çocuk için bile Like atılır maşallah maşallah maşallah nazar boncuğu takın çocuğa

6 ay əvvəl
p i
p i

Bizim sayemizde👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁

6 ay əvvəl
Melik Aslan Ozbey
Melik Aslan Ozbey

Adam gibi git çalış evde ötürüyorsun karı gibi

6 ay əvvəl
hak slayt
hak slayt

Bizim kanal 40 aboneyi geçmedi bir türlü, 😪😪😪😪 napacam bilmiyorum😪😪😪😪

6 ay əvvəl
VOLKAN Çiçek
VOLKAN Çiçek

Hayirli olsun

6 ay əvvəl
Kerem Geldiyew
Kerem Geldiyew

Çok kinuşuyorsunuz

6 ay əvvəl
Ezgi Konak
Ezgi Konak

İşte bu yüzden çok seviliyorsunuz abone sayınız arttıkça degismediginiz için...Sokakta tanındıkça samimiyetinizden hiç azalmadığı için...Sizi çok seviyorum benim de youtube kanalım var umarım birgün sizler kadar sevilirim,süpersiniz...

6 ay əvvəl
Milenyum Hizmet
Milenyum Hizmet

Bu plaketi herkese farklimi veriyolar ya ben daha farkli gormustum

6 ay əvvəl
Milenyum Hizmet
Milenyum Hizmet

Abi sen yonetmen degilmisin

6 ay əvvəl
scrap hunter
scrap hunter

Bir destek atında bizde 1000 olalım bari :))

6 ay əvvəl
Hayri İle Şeker_ Hamsterlerimiz
Hayri İle Şeker_ Hamsterlerimiz

Çok tatlı bir ailesiniz 💜

6 ay əvvəl
Джек Даниелс
Джек Даниелс

порядке

6 ay əvvəl
Umut ates
Umut ates

Efe abimiz ister biz yapmazmıyız

6 ay əvvəl
Hatice Duman
Hatice Duman

Tebrik ederiz kalbiniz gibi güzel bir hayat diliyorum sizlere ❤️❤️❤️

7 ay əvvəl
Ali Tosun
Ali Tosun

İnşallah 10 milyon da gelir. Bu arada 1.49 da gelen o şey çok güzel olmuş

7 ay əvvəl
Zeki Taşkin
Zeki Taşkin

Hayırlı olsun abim sizi cok seviyoruz abi begenirmisiniz

7 ay əvvəl
Selanur Ebcin
Selanur Ebcin

İnşallah 10.000.000 olursunuz Aminnnn❤❤❤👏👏

7 ay əvvəl
Özcan Karaduman
Özcan Karaduman

Tebrikler

7 ay əvvəl
Muhammet Cengiz
Muhammet Cengiz

Çocuk mahvetti la plaketi 😂

7 ay əvvəl
AZRA DEMIR
AZRA DEMIR

Benim kanalı Mada abone olurmusun uz

7 ay əvvəl
Ali Gökhan
Ali Gökhan

amin darısı bize

7 ay əvvəl
emirhan çetin
emirhan çetin

abi okadar parlakki parmak izleri iz çıkıyo inşallah 10 milyonada ulasırsı iz

7 ay əvvəl
Aysun Yıldırım
Aysun Yıldırım

Abi ben tek başıma YouTube a başlasam başarılı olur muyum ?

7 ay əvvəl
Savaş Bedel
Savaş Bedel

Güzel olmuştu gardaş parmak izi bırakıyor :)

7 ay əvvəl
Bilgehan Duman
Bilgehan Duman

ASASAS

7 ay əvvəl
Qeko TEAM
Qeko TEAM

Özgür efe plaketten gözünü alamadı

7 ay əvvəl
Adile Yavuz
Adile Yavuz

Hayırlı olsun

7 ay əvvəl
Milad Panahi
Milad Panahi

Inş 10 milyonda gelir kisa zamanda🌹🌹🌹

7 ay əvvəl
HARİKA GAMER
HARİKA GAMER

Abi inşallah en kısa zamanda 10 milyonolursunuz amin ❤ Abi bende 7 aboneyim lütfen şunu 15 yapalım abi

7 ay əvvəl
Aslı Demirtaş
Aslı Demirtaş

Helal olsun Emrah Abim Gönül Ablam sizleri çok tebrik ediyorum başka YouTube kanalları sizden fazla aboneye sahip olabilirler onlar YouTube'da siz gönlümüzdesiniz sizi çok seviyorum birde sizden yani ŞAHANGİLLER den bir isteğim var bu yorumu bir videonuzda paylaşın ki bütün 1 MİLYON görsün❤❤❤

7 ay əvvəl
Ramazan Akbulut
Ramazan Akbulut

5 senede 12 milyon olanda var 1 milyon olanda

7 ay əvvəl
elif kanlı
elif kanlı

ç

7 ay əvvəl
Nico Pautz
Nico Pautz

İnş 10 milyon olursunuz he bide nu profildeki adam ben değilim

7 ay əvvəl
Banu Memmedli
Banu Memmedli

🤗🤗🤗💙

7 ay əvvəl
Gulsum Taskin
Gulsum Taskin

Para veriyolarmı

7 ay əvvəl
Ecenin Günleri
Ecenin Günleri

inş 2 milyon olursunuz

7 ay əvvəl
moto class
moto class

Gönül ablaya şaka yap Emrah abi 😀

7 ay əvvəl
Atv TV
Atv TV

Helal olsun abi o size yakışır

7 ay əvvəl
Enes DIKICI
Enes DIKICI

Efeys

7 ay əvvəl
Kazım Can Kabak
Kazım Can Kabak

Palavra anlatmayın lan millete işiniz gücünüz sosyal medya yok benim alakam yokta yok şöyle yok böyle

7 ay əvvəl
eyyubhan tek
eyyubhan tek

inş 10.000.000 abone olursunuz

7 ay əvvəl
Fatih enes Avcı
Fatih enes Avcı

Hadi 10 milyon gelsin hakediyorsunuz abone olmayan da abi bide 1000000 abone aylık para ortalamasını söylesen olurmu yasak değilse

7 ay əvvəl
Edip Aldıç
Edip Aldıç

Arkadaki gülme efektleri çok kötü olmuş

7 ay əvvəl
احمد ببجي
احمد ببجي

Ani hayırlı olsun

7 ay əvvəl
nuh senturk
nuh senturk

Türkiye'de cahil den çok ne var . Sizin gibilere , Enes Batur gibilere abone olanların hepsi cahil . Sizde cahillerin sayesinde ekmek yiyosunuz.

7 ay əvvəl
Seyit Çakır
Seyit Çakır

Sırf sizin guzelliginiz komikliginiz ve oğlunuz için çok. Tatlı terbiyeli bu yaşta bu kadar zekise çok kaderlisiniz sizi seviyoruz herşey için sahangiller

7 ay əvvəl
büsra mataracı
büsra mataracı

Kalp❤️❤️❤️

7 ay əvvəl
Aras
Aras

Kendi mesleklerimizi bırakıp neden youtuber olduk? Sebebi para yahu baska ne olacak?

7 ay əvvəl
Tarık Peker
Tarık Peker

Hayirli olson pileketiniz

7 ay əvvəl
Nejla Işleker
Nejla Işleker

Darısı 10.milyona inşaallah Amin efeyi çok öpün :) hayırlı olsun masaallah

7 ay əvvəl
Doğukan
Doğukan

Hayırdır 10 M ENES BATUR

7 ay əvvəl
Semih & Zeliha
Semih & Zeliha

Merhaba arkadaşlar bursadan herkeze selamlar kanalıma destek verip abone olun lutfen 🥰🥰

7 ay əvvəl
Ilahe Nagiyeva
Ilahe Nagiyeva

😁😁😁❤

7 ay əvvəl
zehra emil
zehra emil

Çox sevindim inşallah davamı gəlsin ugurlar

7 ay əvvəl
Halil Tamam
Halil Tamam

Abi abla sizi çok seviyorum ❣️❣️❣️

7 ay əvvəl
KÜBRA BAYRAMOĞLU
KÜBRA BAYRAMOĞLU

Abi video ları nasıl düzenliyosunuz hangi programı kullanıyorsunuz bununla ilgili çekin bi vidyo lütfen . yeni başlıyanlara fikir olsun

7 ay əvvəl
Gökhan Özel
Gökhan Özel

Vho sonunda bir milyon çok sevindim

7 ay əvvəl
Mahmut Gögebakan
Mahmut Gögebakan

YouTube ‘dan bir bildirim geldiğini görün’ce şahangiller olsun diye dualar ediyorum İnşallah 10 MİLYON olursunuz

7 ay əvvəl
um turco na africa
um turco na africa

Tebrikler✌👏👏👏

7 ay əvvəl
GÖKHAN KARAKAŞ
GÖKHAN KARAKAŞ

Bende gerçekten içinden altın felen çıkacak dedim çikolata felen gelseydi bari nedir bu cimrilik

7 ay əvvəl
Çigdem Öztürk
Çigdem Öztürk

Sizi cok seviyorum insallah daha başarılı daha mutlu olursunuz

7 ay əvvəl
Nihal Barun
Nihal Barun

İnşallah 10 milyon olursun uz sizi ailecek izle yoruz ailecek seviyoruz

7 ay əvvəl
TADIMIZTUZUMUZ
TADIMIZTUZUMUZ

Like, yorum ve abone oldum tamamdır😂👍🏻tebrikler

7 ay əvvəl
MODİFİYE DİECAST
MODİFİYE DİECAST

Hayırlı olsun abi abla

7 ay əvvəl
SEYFO Dayi
SEYFO Dayi

cocuga gore oldum abune dedi ya abune olun diye

7 ay əvvəl
Mehmet Ali Kilerci
Mehmet Ali Kilerci

Yorum attım 😉

7 ay əvvəl
Bahar Kalaağası
Bahar Kalaağası

Emege saygi ve Efe için abone oldum ya masallah 😅😅

7 ay əvvəl
Aydın hüseynov
Aydın hüseynov

Kutu açılımı 10:25 gerçekleşiyo 🙂

7 ay əvvəl
Abdullah adil
Abdullah adil

inşallah 10 milyon olursunuz

7 ay əvvəl
Gökyüzü Bulut
Gökyüzü Bulut

🎈🎈🎈🎈🎈

7 ay əvvəl
Gökyüzü Bulut
Gökyüzü Bulut

❤️❤️❤️

7 ay əvvəl
Gökyüzü Bulut
Gökyüzü Bulut

❤️❤️❤️❤️

7 ay əvvəl
Gökyüzü Bulut
Gökyüzü Bulut

Süpersiniz 😍😍😍😍

7 ay əvvəl
Beyza Nur Umutlu
Beyza Nur Umutlu

Nice 10 milyonlara 💖❣️❣️kısa sürede

7 ay əvvəl
ANAR_HD عا❶
ANAR_HD عا❶

+

7 ay əvvəl
ANAR_HD عا❶
ANAR_HD عا❶

+

7 ay əvvəl

İrəli

ÇOCUK DEYİP GEÇME! #1

11:19

ÇOCUK DEYİP GEÇME! #1

Şahangiller

Baxış 295K

Bir Zamanlar Çukurova 73. Bölüm

2:20:11

Bir Zamanlar Çukurova 73. Bölüm

Bir Zamanlar Çukurova

Baxış 1,8M

EN BÜYÜK KAVGAMIZ!

24:36

EN BÜYÜK KAVGAMIZ!

Şahangiller

Baxış 592K

KARIMA ARABA ALDIM (SÜRPRİZ HEDİYE) !

22:42

NASIL TANIŞTIK? NASIL SEVGİLİ OLDUK?

21:42

KOCAMI DUVARA YAPIŞTIRDIM!

11:58

KOCAMI DUVARA YAPIŞTIRDIM!

Şahangiller

Baxış 157K

TikTok HAYAT HİLELERİNİ DENEDİK! #13

16:05

Konuşanlar 15. Bölüm

1:16:53

Konuşanlar 15. Bölüm

Konuşanlar

Baxış 5M

Konuşanlar 16. Bölüm

1:05:04

Konuşanlar 16. Bölüm

Konuşanlar

Baxış 4,9M

Bir Zamanlar Çukurova 73. Bölüm

2:20:11

Bir Zamanlar Çukurova 73. Bölüm

Bir Zamanlar Çukurova

Baxış 1,8M

EN ACILI EV TURU! @Unlostv @Elraenn @Chaby Han

26:54

Bir Zamanlar Çukurova 74. Bölüm

2:15:31

"YETQANIN BİR GÜNÜ" (Cırıl Yetqa)

16:01